شهر خبر

روزنامه کیهان:

غرب‌ و غرب‌زده‌ها از شکست واگنرها و بازگشت آرامش به مسکو سرخورده شده‌اند!

روزنامه کیهان نوشت: در حالی که کشورها و رسانه‌های غربی با ذوق‌زدگی عجیبی لحظه به لحظه خبرهای جعلی و غیر جعلی مرتبط به شورش گروه واگنر را پوشش داده و بعضا راجع به ایران عزیز خودمان «آینده‌پژوهی» می‌کردند! با شکست زودهنگام شورش، موجی از سرخوردگی این اردوگاه را فرا گرفته است!

غرب‌ و غرب‌زده‌ها از شکست واگنرها و بازگشت آرامش به مسکو سرخورده شده‌اند!
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ۰۴:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه کیهان نوشته که غرب‌ و غرب‌زده‌ها از شکست واگنرها سرخورده شده‌اند!

به گزارش کیهان، در حالی که کشورها و رسانه‌های غربی- و همزمان غرب‌زده‌های داخلی- با ذوق‌زدگی عجیبی لحظه به لحظه خبرهای جعلی و غیر جعلی مرتبط به شورش گروه واگنر را پوشش داده و بعضا راجع به ایران عزیز خودمان «آینده‌پژوهی» می‌کردند! با شکست زودهنگام شورش، موجی از سرخوردگی این اردوگاه را فرا گرفته و تحلیل‌های این طیف، وارد فاز دیگری شده است!

کیهان در بخش دیگری از این گزارش تاکید کرده است: دولت‌های غربی و رسانه‌هایشان در کنار غرب‌زده‌های داخلی در زمان شورش با ذوق‌زدگی تمام و به صورت لحظه به لحظه اخبار درست و غلط این شورش را پوشش داده و نسبت به سقوط مسکو و حتی فرار پوتین ابراز خوش‌وقتی می‌کردند و جمهوری اسلامی را به «درس گرفتن از این شورش» تشویق می‌نمودند! اما انتشار گزارش‌های مربوط به پایان شورش و بازگشت آرامش به مسکو موجی از سرخوردگی را در این اردوگاه موجب شده است.