شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#روحانی#انتخابات#اصلاح‌طلب

ادعای عجیب روزنامه اصولگرا در باره روحانی و لاریجانی

ادعای عجیب روزنامه اصولگرا در باره روحانی و لاریجانی

روزنامه جوان نوشت: در حالی که با تحلیل انتخاباتی یک خبرگزاری اصولگرا در مورد لاریجانی، او شخصاً ورود کرده و حضور در انتخابات را با طعنه و کنایه رد می‌کند، در برابر این حجم ادعاهای یک سایت اصلاح‌طلب سکوت می‌کند و این شبهه را می‌آفریند که چنین تحلیلی با هماهنگی خود لاریجانی منتشر شده است.

روزنامه جوان مدعی شده رسانه‌های اصلاح‌طلب رسانه‌های غیررسمی علی لاریجانی هستند!

به گزارش جوان، سایت اصلاح‌طلب انصاف‌نیوز در خبری مدعی شده حسن روحانی و علی لاریجانی در پی شرایطی هستند که در انتخابات مجلس امسال «نقش پررنگی» ایفا کنند.در عین حال، این سایت مدعی شده که روحانی و لاریجانی برای فعالیت انتخاباتی، منتظر نشانه و پالس مثبت از سوی حاکمیت هستند! روشن نیست مبدأ چنین ادعایی کجاست و چرا حاکمیت باید به افراد سیاسی برای حضور در انتخابات مجلس پالس بفرستد! و اگر این ادعا را بپذیریم، آیا در صورت ورود روحانی و لاریجانی به انتخابات، باید بپذیریم که حاکمیت موافق حضور آنان بوده است؟!

این روزنامه سپس مدعی شده است: نکته جالب توجه سکوت علی لاریجانی در این زمینه است. در حالی که با تحلیل انتخاباتی یک خبرگزاری اصولگرا در مورد لاریجانی، او شخصاً ورود کرده و حضور در انتخابات را با طعنه و کنایه رد می‌کند، در برابر این حجم ادعاهای یک سایت اصلاح‌طلب سکوت می‌کند و این شبهه را می‌آفریند که چنین تحلیلی با هماهنگی خود لاریجانی منتشر شده است.

216۲۱۷