شهر خبر

این روزنامه اصولگرا باز عصبانی شد؛ خبر ندارید که صادرات نفت در دولت رئیسی سه برابر دولت روحانی شده است؟

روزنامه کیهان نوشت: ایران بدون برجام FATF توانسته صادرات نفت خود را به نسبت دو سال آخر دولت روحانی حدود سه برابر کند و ضمنا حجم صادرات کشور را به بالای 55 میلیارد دلار برساند.

این روزنامه اصولگرا باز عصبانی شد؛ خبر ندارید که صادرات نفت در دولت رئیسی سه برابر دولت روحانی شده است؟
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۵ ۱۸:۲۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه کیهان مدعی شده صادرات نفت در دولت سیدابراهیم رئیسی ۳ برابر دولت روحانی شده است!

به گزارش کیهان، موضوع FATF مبارزه با پولشویی و جرائم سازمان‌یافته و تامین مالی تروریسم است اما پاریس میزبان FATF، همزمان میزبان یکی از جنایتکارترین گروه‌های تروریستی دنیا (سازمان منافقین) است و دیگر پایتخت‌های اروپایی هم از تروریست‌هایی مانند کومله و تندر و الاحوازیه و... میزبانی می‌کنند. ضمنا آمریکا و اروپا طبق گزارش رسانه‌های غربی، میزبان 76 درصد پولشویی‌های بزرگ در دنیا هستند.

این روزنامه سپس با حمله به روزنامه آفتاب یزد نوشت: ضمنا نویسنده روزنامه زنجیره‌ای که سردبیر قبلی‌اش به آمریکا پناهنده شده- گویا خبر ندارد که ایران بدون برجام FATF توانسته صادرات نفت خود را به نسبت دو سال آخر دولت روحانی حدود سه برابر کند و ضمنا حجم صادرات کشور را به بالای 55 میلیارد دلار برساند. این نکته هم شایان ذکر است که بخشی از اطلاعات واگذار شده به FATF توسط ایران، در اختیار خزانه‌داری آمریکا برای تحریم‌های شدید‌تر و انسداد مجاری دور زدن تحریم‌ها استفاده شد و ننگی تاریخی در زمینه همکاری با آن کارگروه وابسته به آمریکا به شمار می‌رود. از این جهت شک برانگیز است که چرا یک روزنامه داخلی همچنان سنگ FATF را به سینه می‌زند؟!