شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصلاح‌طلب#لاریجانی

ادعای عجیب روزنامه اصولگرا؛ رسانه‌های اصلاح‌طلب تریبون غیررسمی علی لاریجانی هستند!

روزنامه جوان نوشت: در حالی که با تحلیل انتخاباتی یک خبرگزاری اصولگرا در مورد لاریجانی، او شخصاً ورود کرده و حضور در انتخابات را با طعنه و کنایه رد می‌کند، در برابر این حجم ادعا‌های یک سایت اصلاح‌طلب سکوت می‌کند و این شبهه را می‌آفریند که چنین تحلیلی با هماهنگی خود لاریجانی منتشر شده است.

ادعای عجیب روزنامه اصولگرا؛ رسانه‌های اصلاح‌طلب تریبون غیررسمی علی لاریجانی هستند!
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۵ ۱۷:۲۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه جوان مدعی شده رسانه‌های اصلاح‌طلب رسانه‌های غیررسمی علی لاریجانی هستند!

به  گزارش جوان، سایت اصلاح‌طلب انصاف‌نیوز در خبری مدعی شده حسن روحانی و علی لاریجانی در پی شرایطی هستند که در انتخابات مجلس امسال «نقش پررنگی» ایفا کنند.در عین حال، این سایت مدعی شده که روحانی و لاریجانی برای فعالیت انتخاباتی، منتظر نشانه و پالس مثبت از سوی حاکمیت هستند! روشن نیست مبدأ چنین ادعایی کجاست و چرا حاکمیت باید به افراد سیاسی برای حضور در انتخابات مجلس پالس بفرستد! و اگر این ادعا را بپذیریم، آیا در صورت ورود روحانی و لاریجانی به انتخابات، باید بپذیریم که حاکمیت موافق حضور آنان بوده است؟!

این روزنامه سپس مدعی شده است: نکته جالب توجه سکوت علی لاریجانی در این زمینه است. در حالی که با تحلیل انتخاباتی یک خبرگزاری اصولگرا در مورد لاریجانی، او شخصاً ورود کرده و حضور در انتخابات را با طعنه و کنایه رد می‌کند، در برابر این حجم ادعا‌های یک سایت اصلاح‌طلب سکوت می‌کند و این شبهه را می‌آفریند که چنین تحلیلی با هماهنگی خود لاریجانی منتشر شده است.