شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سال گذشته

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها: حوادث سال گذشته سنگین‌ترین نبرد ترکیبی علیه انقلاب اسلامی بود

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها: حوادث سال گذشته سنگین‌ترین نبرد ترکیبی علیه انقلاب اسلامی بود

ایسنا نوشت: رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: حوادث سال گذشته سنگین‌ترین نبرد ترکیبی علیه انقلاب اسلامی بود و هدف این بود ایمان، باور و امید مردم را از بین ببرند.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی دوشنبه ۵ تیرماه در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مصلی شهر نهاوند، اظهار کرد: دشمنان در این سال‌ها هرچه داشتند بر ضد انقلاب انجام دادند اما در مقابل اراده مردم ایران همیشه شکست خوردند.

وی با اشاره به اینکه در حوادث سال گذشته همه کفر و نفاق علیه انقلاب جمع شده بودند و طراحی‌های گسترده و پیچیده‌ای انجام دادند، تصریح کرد: دشمنان همه ابزارهای امنیتی، سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای را به میدان آوردند و از شخصیت‌های ورزشی، هنری و سلبریتی‌ها در حوادث سال گذشته استفاده کردند و هر کسی را که فکرش را بکنید به میدان آوردند.

رستمی افزود: برخی هم در داخل القائات آنها را باور کردند و این سنگین‌ترین نبرد ترکیبی بر ضد انقلاب اسلامی بود که در فتنه سال گذشته اتفاق افتاد و هدف این بود که ایمان، باور و امید مردم را از بین ببرند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تأکید کرد: از موج این فتنه عبور کردیم اما مردم به رهبر معظم انقلاب، کشور، انقلاب و ارزش‌های اسلامی ایمان و باور داشتند و تسلیم این موج نشدند و واقعا خوش درخشیدند.

وی در بخش دیگری به شرایط جهانی اشاره کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری با اطمینان فرمودند "نظام بین‌الملل در حال تغییر به نفع جبهه مقاومت است"، این اتفاق را به خوبی می‌بینیم به طوریکه آمریکایی‌ها امروز در منطقه ذلیل و خوار هستند و در هیچ زمانی اینطور نبوده است و امروز می‌بینیم به التماس افتاده اند که نیروهای مقاومت آنها را مورد حمله قرار ندهند. صهیونیست‌ها هم در ضعیف‌ترین شرایط تاریخ خود به سر می‌برند و در داخل و خارج با مشکلات زیادی مواجه هستند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: امروز کشورها در صف ارتباط با ایران اسلامی هستند و وضعیت آمریکا و صهیونیست‌ها را هم می‌بینیم که در چه موضعی قرار دارند.

وی با بیان اینکه هدفی که ما به دنبال آن هستیم بسیار متعالی است و در این راه به مجاهدت و کار جهادی نیاز داریم و باید مثل حاج قاسم باشیم، مطرح کرد: برخی دولتمردان ما در گذشته از آزمایش‌های موشکی ناراحت بودند اما امروز در دولت مردمی، رئیس جمهور ما در رونمایی از موشک هایپرسونیک خودش حضور می‌یابد.

رستمی ادامه داد: هزینه‌های به جامانده از ۱۰ سال رکود در گذشته برای حل شدن نیازمند مجاهدت است و این دولت در عرصه‌های زیادی مقتدرتر و در حال مجاهدت و کار است.

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به کشورهای مختلف نیز گفت: به یاری خدا پیروزی نهایی برای مؤمنان است و گشایش‌های واقعی در زندگی مردم و معیشت مردم خودش را بیشتر نشان می‌دهد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد: این ملت باور به شهادت و تکیه به خداوند دارد و راه مقاومت را ادامه می‌دهد و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است. امروز تنها راه ما مقاومت و ایمان به وعده الهی و مهمترین وظیفه مسئولان هم خدمت جهادی به مردم است.

216۲۱۷