شهر خبر

واکنش رئیس جدید اتاق بازرگانی به خبر برکناری خود +عکس

در حالی که خبرگزاری دولت از برکناری حسین سلاح ورزی رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران خبر داده، اما وی در پاسخی طعنه آلود این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش«اطلاعات آنلاین»، با گذشت چند روز از حواشی انتخاب و حضور حسین سلاح‌ورزی به عنوان رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران، ایرنا امروز خبر برکناری وی را منتشر کرده است.

پس از اعلام نام سلاح‌ورزی به عنوان رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران، موجی از مخالفت ها و واکنش ها نسبت به حضور وی در این اتاق در رسانه ها شکل گرفت. منتقدان وی با استناد به مواضع قابل تامل سلاح ورزی در ایام گذشته، حضور او را در این اتاق برنمی تابیدند.

تسنیم در این باره نوشت:سلاح‌ورزی در حالی به‌عنوان رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران انتخاب شد که در ماههای گذشته موضع‌گیریهای وی در فضای مجازی علیه مواضع رسمی جمهوری اسلامی و در راستای بلندگوهای تبلیغاتی دشمنان ایران یعنی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی حواشی زیادی به‌همراه داشته است، نمی‌شود همزمان هم عضو مهمترین شوراهای عالی تصمیم‌سازی برای جمهوری اسلامی بود و هم در راستای براندازان جمهوری اسلامی شعار داد.

عضویت در مهمترین شوراهای عالی کشور به‌ویژه در حوزه اقتصاد، یعنی دسترسی به محرمانه‌ترین اطلاعات سرّی نظام و مهمتر از آن تصمیم‌گیری برای مسائل حیاتی و حساس کشور، در چنین شرایطی آیا می‌توان به کسی که در راستای شعار براندازان جمهوری اسلامی یعنی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و رسانه‌های بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال قدم برداشته است، اعتماد کرد؟

برخی از خبرگزاری ها نیز اسنادی را منتشر کردند که نشان می‌داد مراجع امنیتی صلاحیت وی را تایید نکرده بودند اما اتاق بازرگانی با اقدام غیرقانونی، سلاح‌ورزی را در لیست نامزدهای ریاست اتاق قرار داده بود.

در همین حال، حسین سلاح ورزی در توئیتی در واکنش به خبر امروز خبرگزاری ایرنا نوشت: دوستان متعددی می گویند که ایرنا خبری زده با این مضمون که سلاح ورزی برکنار یا استعفا داده است. ضمن تکذیب موضوع به نظر می رسه یا خبرگزاری رسمی دولت هک شده، یا بازیچه افراد، شاید هم مثل دفعات نهایتا خبر را از خروجی خود حذف کند.