شهر خبر

بحث داغ استیضاح وزیر کشور دولت رئیسی در مجلس یک‌دست اصولگرا!

یکی از نمایندگان مجلس با بیان اینکه وزارت کشور موارد دیگری هم داشت گفت: مواردی که سرعت استیضاح را بیشتر می‌کند.

بحث داغ استیضاح وزیر کشور دولت رئیسی در مجلس یک‌دست اصولگرا!
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ۲۲:۳۵:۵۸
اعتمادآنلاین |

سید غنی نظری خانقاه یکی از امضا کنندگان طرح استیضاح وزیر کشور گفت:امروز آقای قالیباف گفتند وزیر کشور به ایشان قول داده که معاون سیاسی خود را تغییر می دهد.

به گزارش خبرآنلاین، مهم‌ترین بخش‌های گفتگوی نظری خانقاه را در ادامه می‌خوانید:

 بالغ بر صد نفر استیضاح را امضا کرده اند و از حقوق ملت دفاع می کنند، اینکه رسانه های دولتی نمایندگان را بخاطر دفاع از حقوق مجلس تخریب می کنند، کار بدی است.

ما جز کار مردم چیز دیگری را پیگیر نیستیم، نه تنها من بلکه اکثر قریب به اتفاق نمایندگان مُصر بر استیضاح هستند و هیات رئیسه هم نمی تواند با توصیه از اعلام وصول آن امتناع کند، باید به قانون وفق آئین نامه داخلی عمل کند.

ببینید آقای قالیباف دنبال این هستند که بالاخره تعامل برقرار شود و این امر صورت بگیرد، اتفاقا دکتر قالیباف جانب نمایندگان را می گیرد تا جانب دولت؛ چون ایشان رئیس مجلس هستند.

اصلا بحث خودمان نیست ،بحث دفاع از نهاد دموکراسی است و دفاع از مجلس و تنها جایی است که حرف مردم را می زند، بحث فرد نیست. وزارت کشور موارد دیگری هم داشت که این استیضاح را تسریع می کند ،اینطور نیست که فقط این مورد باشد.

آقای دکتر قالیباف امروز هم اعلام کردند که معاون عزل شود،چون وزیر کشور هم تلویحی قول داده اند که عزل شود. باید طبق قانون زودتر اعلام وصول کند