شهر خبر

روزنامه کیهان:

موفقیت‌های دولت رئیسی اصلاح‌طلبان را به وحشت و هذیان‌گویی انداخته

روزنامه کیهان نوشت: ظاهرا موفقیت‌های دولت رئیسی در دو سال گذشته در تغییرات به نفع مردم به‌ویژه در سیاست خارجی، سلامت، اقتصاد و... و عیان شدن بیشتر ناکارآمدی اصلاح‌طلبان و اعتدالیون با حرام کردن سال‌های فرصت خدمت، این طیف را به وحشت و هذیان‌گویی ‌انداخته است.

موفقیت‌های دولت رئیسی اصلاح‌طلبان را به وحشت و هذیان‌گویی انداخته
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ۲۱:۴۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه کیهان با حمله به اصلاح‌طلبان مدعی شد که موفقیت‌های رییسی آنان را به وحشت و هذیان‌گویی انداخته است.

کیهان نوشت: ظاهرا موفقیت‌های دولت آیت‌الله رئیسی در دوسال گذشته در تغییرات به نفع مردم به‌ویژه در سیاست خارجی، سلامت، اقتصاد و... و عیان شدن بیشتر ناکارآمدی اصلاح‌طلبان و اعتدالیون با حرام کردن سال‌های فرصت خدمت، این طیف را به وحشت و هذیان‌گویی ‌انداخته است.

این روزنامه افزوده است: در حالی که دولت مورد حمایت این طیف کشور را با انبوهی از مشکلات و بحران‌ها به دولت رئیسی تحویل داده بود و در روزهای آخر کرونا بیش از 700 نفر از هموطنانمان کشته می‌گرفت و روحانی خود را در دفتر کار خود حبس کرده بود، دولت قبل حتی از پرداخت حقوق کارکنان خود عاجز بود و برای توزیع مرغ مصرفی مردم قرارگاه تشکیل می‌داد‌، دولت رئیسی در مدت زمان کوتاهی توانست با اقدامات بعضا عاجل و فوری بر بسیاری از این مشکلات فایق آید و در حوزه‌های مختلف نیز دستاوردهای قابل توجه و چشمگیری نیز داشته باشد، از این رو طبیعی است طیف بی‌کارنامه برای سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی و فضاحت مدیریتی دولت مورد حمایت خود و همچنین فرار از پاسخگویی بر شدت تخریب‌های علیه دولت رئیسی روی آورد.