شهر خبر

آگهی جذب بازیکن جدید برای تیم مطرح

آگهی جذب بازیکن جدید برای تیم مطرح

ورزش سه نوشت:باشگاه گل‌گهر به طور جدی نیاز به جذب بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی دارد.

نیازمندترین باشگاه در میان ۱۶ تیم لیگ برتری برای خرید بازیکن بدون تردید گل‌گهر است، اما هیچ خبر رسمی و امیدوار کننده ای تاکنون از آن بیرون نیامده و از سوی دیگر با رفتن امیر قلعه‌نویی از این تیم، تعداد زیادی از بازیکنان به خواسته خود یا بی‌میلی باشگاه مجبور به ترک سیرجان شده‌اند و حالا این تیم به لشکری از بازیکن نیازمند است.


درون دروازه حداقل یکی از گلرها حتما جدا خواهد شد و گفته می‌شود ممکن است بین محسن فروزان و حسین منادی یکی حفظ شود که احتمال ماندن فروزان با توجه به شماره یک بودن این تیم در دو سال گذشته و باقی ماندن یک فصل دیگر از قراردادش بیشتر است و البته گفته می‌شود احتمال حضور یک گلر دیگر وجود دارد.


خط دفاعی گل‌گهر نیاز به تقویت جدی دارد. در حالی که برخی از بازیکنان هم در این خط رفتنی هستند. آرمین سهرابیان با پیشنهادهایی مواجه است. شایان مصلح جدا شده و بهنام برزای و علیرضا آرتا بلاتکلیف هستند و قطعا در این خط گل‌گهر باید بازیکن جذب کند.

1872838


در خط هافبک هم اوضاع بهتر نیست. علیرضا علیزاده و محمد خدابنده‌لو ساز جدایی کوک کرده‌اند، وسلی گومز و امین قاسمی‌نژادجدا شده اند و جدا از این، خط هافبک گل‌گهر نیاز به تقویت هم دارد. امین پورعلی، محمد رضا حسینی و مهدی تیکدری نیز مشخص نیست در این فصل گل‌گهر را همراهی می‌کنند یا خیر.


خط هجومی گل‌گهر از همه خطوط خالی تر است. رضا شکاری احتمالا سر از سپاهان در می‌آورد، کی‌روش استنلی جدا شده و تکلیف مرتضی تبریزی و یونس شاکری مشخص نیست. گل‌گهر مهاجم تمام کننده تمام عیار ندارد و فصل قبل نیز سایر خطوط به کمک مهاجمان می‌آمدند.
گل‌گهر با این شرایط به تعداد زیادی بازیکن نیاز دارد تا دست کم سکوی فصل قبل را از دست ندهد!


مهران گلزاری، مسیح زاهدی، امیر جعفری، علی‌اصغر عاشوری، اریک بایناما، حسین نخودکار، امیر شهیم، احمدرضا زنده‌روح و مصطفی شیخ!

251 251