شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##داستان#کار#زندگی#خالق#برند#رازی

داستان کار و زندگی خالق برند رازی

داستان کار و زندگی خالق برند رازی
محمدرضا گنجی در گفت‌وگو با «فردای اقتصاد» داستان کار و زندگی خود را روایت کرد و این سوال را پاسخ داد که برند «رازی» چگونه متولد شد؟

فردای اقتصاد: محمدرضا گنجی در گفت‌وگو با «فردای اقتصاد» سیر تحولات زندگی و کاری خود را تشریح کرده است. این گفت‌وگو یکی از گفت‌وگوهای مجموعه برنامه «چهره‌ها» است که در رسانه «فردای اقتصاد» تولید شده است.

در این گفت‌وگو با محمدرضا گنجی به دوران نوجوانی و جوانی‌اش سفر و این سوال را مطرح کردیم که برند «رازی» چگونه متولد شد؟ او در این گفت‌وگو در ابتدا به نقش خود و برادرانش در تولید چسب رازی اشاره می‌کند.

البته چسب رازی تنها برند خانواده گنجی نیست؛ برند دومی که این خانواده مشهور کرد، «مهرام» در حوزه صنایع غذایی است که از آقای شاهرخ ظهیری خریداری شد. خانواده گنجی در حوزه تایر با برندی چون یزد تایر نیز فعالیت دارد. لیزینگ رازی و بیمه رازی را نیز این خانواده پایه‌گذاری کرد که بعدا واگذار شد.

برنامه «چهره‌ها»، روایت زندگی چهره‌های فکری، کارآفرینی و تصمیم‌سازی نیم‌قرن اخیر همزمان با تحولات طوفانی این مقطع زمانی است. موسی غنی‌نژاد، مسعود نیلی، محمدمهدی بهکیش، علی‌نقی مشایخی، حسین عبده تبریزی، محسن جلالپور، محسن خلیلی، سیدحسین سلیمی، مهدی کرباسیان، مصطفی هاشمی‌طبا و سیدمهدی حسینی، مهمانان فصل اول ‌برنامه «چهره‌ها» در «فردای اقتصاد» بودند که در گفت‌وگوهای مفصلی از تحولات فکری و زندگی خود سخن گفته‌اند. محمدرضا گنجی از جمله مهمانان فصل دوم برنامه «چهره‌ها» است.

نسخه صوتی این گفت‌وگو را اینجا بشنوید: