شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#روحانی#مجلس#دولت سیزدهم

دولت قبلی باعث ناامیدی مردم شد؟

دولت قبلی باعث ناامیدی مردم شد؟
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم منطقی‌ترین دولت است، گفت: دولت قبلی باعث یاس و ناامیدی مردم شد.

ایرنا: حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر روز شنبه افزود: وقتی نتیجه‌ای از مذاکرات در دولت قبلی گرفته نمی‌شد امید مردم به‌ویژه جوانان از بین رفت.

وی اظهار کرد: در دولت قبلی نا امیدی در کشور موج می‌زد و هروقت می‌خواستیم نتیجه‌ای از مذاکرات بگیریم اروپا و آمریکا این موضوع را دبه می‌کردند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: اما این دولت با وجود تعطیلی امور هشت سال و فوران مشکلات، همانند بدهی‌های آنچنانی، کسری بودجه، آمار بیکاری، عدم ازدواج جوانان و عدم مسکن‌سازی برای آنها به جای اینکه امور را به مذاکرات ببندند، از نو شروع کرد.

حجت‌الاسلام ذاکر اضافه کرد: دولت سیزدهم برای رسیدگی به امور مردم در زمینه‌های اقتصادی و دیپلماسی خواست طوری باشد که هرکس وظیفه خود را انجام دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مردم می‌بینند آرام آرام زیرساخت‌ها درست می‌شود، کارخانه‌ها احیا و پروژه‌های نیمه تمام تکمیل می‌شود و در بحث مذاکره و تحریم نیز با حفظ مبانی و با نظر مقام معظم رهبری به جلو حرکت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام ذاکر ادامه داد: منطقی که در حرکت دولت هست امید ایجاد می‌کند و اگر هوشمندانه عمل کند و مشکلاتی که مربوط به دولت‌های قبل و یا مسوولان است را مدیریت کند طبیعی است که مردم امیدوار و با نشاط خواهند شد.

وی با بیان اینکه آقای رئیسی منطقی‌ترین دولت است، گفت: آقای رئیسی با روی کار آوردن مدیران مثبت و کار بلد و اعتقاد به حل مشکلات مردم و کنار گذاشتن مدیران منفی می‌تواند بستر ساز حل بسیاری از مشکلات باشد.

به گزارش ایرنا، رئیس‌جمهوری در گفت‌وگوی تلویزیونی خود فضای نا امیدی در بین مردم و حتی مسوولان برای بهبود شرایط کشور را یکی از دلایل حضور خود در گردونه انتخابات عنوان کردند.