شهر خبر

واژگونی تانکر حامل بنزین در اتوبان

واژگونی تانکر حامل بنزین در اتوبان

ایسنا نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان جزئیات حادثه تصادف ۱۰ خودروی سواری و واژگون شدن یک دستگاه تانکر حامل سوخت در اتوبان شهید دستجردی را تشریح کرد.

منصور شیشه فروش اظهار کرد: حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز شنبه ۳ تیرماه یک دستگاه تانکر حامل سوخت بنزین که به سمت شهرضا در حال تردد بود در مسیر تصادف کرده، به لاین مخالف وارد شده و با بیش از ۱۰ دستگاه خودروی سواری برخورد می‌کند.

وی با اشاره به مصدوم شدن ۹ نفر در پی حادثه رخ داده، افزود: تانکر مذکور که حامل ۲۰ هزار لیتر سوخت بنزین بوده، واژگون شده است و شاهد ترافیک بسیار سنگین و کندی عبور و مرور در لاین جنوب به شمال اتوبان شهید دستجردی هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام و حضور عوامل پلیس، آتش‌نشانی، اورژانس و نیروهای شرکت نفت در محل حادثه، تصریح کرد: به منظور پیشگیری از رخداد حوادث، ایمن‌سازی تانکر و محل حادثه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه توصیه می‌شود افراد از مسیر مذکور تردد نداشته باشد تا ایمن‌سازی مسیر به خوبی انجام شود، ادامه داد: تا این لحظه نشتی بنزین از تانکر گزارش نشده و شرایط تحت کنترل است.

عباس عابدی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص جزییات تکمیلی این حادثه، اظهار کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای حدود ۱۰ خودروی سبک و یک تانکر حامل سوخت، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیق صبح امروز شنبه ۳ تیرماه به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه حادثه مذکور در محدوده ورودی دوم سپاهان‌شهر در اتوبان شهید دستجردی رخ داده بود، افزود: بلافاصله چهار واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به همراه دو کد هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شد.

مدیر روابط‌عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان، خاطرنشان کرد: ۹ نفر شامل شش مرد و سه زن ۲۵ تا ۵۰ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان‌های الزهرا (س) و فارابی منتقل شدند.

۲۳۳۲۳۳