شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جمعه#مجموعه

فروش هفتگی تئاتر شهر و تالار هنر از یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان گذشت

فروش هفتگی تئاتر شهر و تالار هنر از یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان گذشت

آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر و  تالار هنر تا  پایان روز جمعه دوم تیر ماه سال ۱۴۰۲ تفکیک اجراها مشخص شد. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی ، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر و همچنین تالار هنر تا پایان روز جمعه دوم تیر ماه ۱۴۰۲ تفکیک اجراها اعلام شد.

نمایش به کارگردانی اوشان محمودی که از روز ۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ اجرای خود را در با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان آغاز کرده ، تا پایان روز جمعه ۲ تیر ماه با مجموع ۲۱ اجرا و میزبانی از ۴ هزار و ۷۳۰ تماشاگر ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) به فروشی معادل ۵۳۵ میلیون ۸۹۶ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش به کارگردانی سیاوش جامع که از روز پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ در با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان روی صحنه رفت ، روز جمعه ۲ تیر ماه با مجموع ۲۳ اجرا و یک هزار و ۲۵۶ تماشاگر و فروشی معادل ۸۷ میلیون ۸۴۰ هزار تومان (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به اجراهای خود پایان داد.

نمایش ـ به کارگردانی مریم باقری نیز که از روز ۸ خرداد ۱۴۰۲ اجرای خود در با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان آغاز کرد، روز جمعه ۲ تیر ماه ۱۴۰۲ با مجموع ۲۰ اجرا ، یک هزار ۸۳۸ تماشاگر و فروشی معادل ۱۶۴ میلیون و ۹۱۲ هزار تومان ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) از تئاتر شهر خداحافظی کرد.

نمایش به کارگردانی امیر سفیری هم که از روز ۳ خرداد ۱۴۰۲ اجرای خود را در با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۹۰ هزار تومان آغاز کرد، روز جمعه ۲ تیر ماه ۱۴۰۲ با ۲۴ نوبت اجرا ،مجموع یک هزار و ۱۸۷ تماشاگر و فروشی معادل ۷۷ میلیون و ۸۶۸ هزار تومان (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به اجرای خود در این تالار پایان داد.

نمایش به کارگردانی محمد حسین پیوندی نیز که از روز ۲ خرداد ۱۴۰۲ اجرای خود را در با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان آغاز کرد، سرانجام روز جمعه ۲ تیر ماه ۱۴۰۲ با ۲۵ نوبت اجرا ، مجموع یک هزار و ۹۰۷ تماشاگر و فروشی معادل ۱۴۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به اتمام رسید.

نمایش به کارگردانی حسین حیدری پور هم که از روز ۲ خرداد ۱۴۰۲ در با ظرفیت ۷۲ نفر اجرای خود را آغاز کرد ، روز جمعه ۲ تیر ماه ۱۴۰۲ با ۲۵ نوبت اجرا، مجموع ۹۷۵ تماشاگر و ۶۴ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به اجرای خود پایان داد.

نمایش به کارگردانی امیر محمد دشتگلی نیز که از روز ۴ خرداد ماه ۱۴۰۲ در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان روی صحنه رفته بود، روز جمعه ۲ تیر با مجموع ۲۳ اجرا ، ۸۹۴ تماشاگر و ۵۱ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان فروش (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به اجرای خود پایان داد.

نمایش به کارگردانی ملیکا رضی هم که از روز ۲۱ اردیبهشت در با ظرفیت ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان روی صحنهر رفت، روز جمعه ۲ تیر ماه با مجموع ۳۲ اجرا ، ۷۷۷ تماشاگر و ۳۷ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان فروش ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) از این تالار نمایشی خداحافظی کرد.

نمایش به کارگردانی نرگس اصغری هم که از روز ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در با ظرفیت ۲۴۲ نفر و قیمت بلیت ۵۴ هزار و ۵۰۰ هزار تومان روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع ۳۱ اجرا و ۲ هزار و ۱۴ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) به فروشی معادل ۸۰ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۷۲۵ تومان دست یافته است.

نمایش به کارگردانی مریم کاظمی نیز که از روز ۲۰ اردیبهشت ماه در با ظرفیت ۲۴۲ نفر و قیمت بلیت ۶۰ و ۷۰ هزار هزار تومان روی صحنه رفته ، تاکنون با مجموع ۳۴ اجرا و ۷ هزار و ۹۲۹ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) به فروشی معادل ۴۸۱ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۴۸۰ تومان دست پیدا کرده است.

۵۷۵۷