شهر خبر

کنایه جدید به رئیسی: ایام حال دادن به صداوسیما مستدام!

محمد مهجری با انتقاد از تصمیم اخیر شورای انقلاب فرهنگی نوشت: اگر آقایان می‌خواهند کار شایسته انجام دهند، باید کل صداوسیما را هم بدهند به شبکه نمایش خانگی.

کنایه جدید به رئیسی: ایام حال دادن به صداوسیما مستدام!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، محمد مهاجری روزنامه‌نگار و فعال سیاسی اصولگرا طی یادداشتی که در کانال رسمی خود در تلگرام منتشر کرد، نوشت: 

از: مااصولگرا‌ها

به: رئیس معزز شورای انقلاب فرهنگی جناب آقای رئیسی 

موضوع: نظارت صداوسیما بر شبکه نمایش خانگی

مقرر کرده‌اید که نظارت بر شبکه نمایش‌خانگی را صداوسیما بر عهده گیرد.
تکلیف مالایطاق فرموده‌اید. 

اولا که صداوسیما رقیب شبکه نمایش خانگی است و قطعا در این زمینه همیشه و هرجا آن شبکه را قوی‌تر ببیند کمر به قتلش می‌بندد.

دوم اینکه صداوسیمای گنده‌ای که سرو ته خودش را نمی‌تواند جمع کند، همین الان هم کارآمد نیست چه برسد به اینکه از پس چنین مسئولیتی برآید.

سوم اینکه نظارت را قاعدتا به دستگاهی می‌سپارند که اشراف کامل و سواد کافی و توان لازم را داشته باشد. وفعلا به گواهی اهالی فرهنگ و هنر، این موجود را توانایی چنین نظارتی نیست.

اگر آقایان شورای انقلاب فرهنگی می‌خواهند کار شایسته انجام دهند باید کل صداوسیما را هم بدهند به شبکه نمایش خانگی. در آن صورت خودش خرجش را در میآورد و بودجه بیت المال ضایع نمی‌شود. ضمنا اگر بخواهد در رقابت با شبکه نمایش خانگی موفق شود این سریال‌های آبکی فعلی تبدیل به کار‌های فاخر می‌شود و اگر نتوانست رقابت کند از میدان بیرون می‌رود و بودجه اش هم صرف کار‌های خداپسندانه می‌شود.

آقایان محترم شورای انقلاب فرهنگی نگران مدیران صداوسیما هم نباشند. آقایان جبلی و جلیلی می‌روند مجوز یک شبکه نمایش خانگی بنام جبلی_جلیلی_نت می‌گیرند و همین کار‌های درخشان الان را آنجا نمایش می‌دهند. حتی می‌توانند هرچه دلشان خواست لاف بیایند که سریال‌های ما مثلا ۹۶.۲ درصد بیننده دارد! آنجا کنتور دارد و مچ شأن را می‌گیرد و تعداد واقعی بیننده‌ها لو می‌رود.

ایام حال دادن به صداوسیما مستدام