شهر خبر

آب پاکی دولت روی دست مردم؛ تا پایان دولت سیزدهم منتظر تحقق وعده‌های ما نباشید

اینکه تا پیش از انتخابات بگویی از همه مشکلات و مصائب آگاهی و کلید حل همه مشکلات در دست تو است و سپس بعد از به قدرت رسیدن و ناتوانی در تحقق وعده ها همه چیز را به گردن دولت قبل بیاندازی به گونه ای که انگار هرگز در این مملکت نبوده ای تبدیل به سیاست نخ نمایی شده که دیگر هیچ خریداری میان مردم ندارد.

آب پاکی دولت روی دست مردم؛ تا پایان دولت سیزدهم منتظر تحقق وعده‌های ما نباشید
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۲ ۱۹:۴۵:۱۰
اعتمادآنلاین |

دو شب پیش شاهد نهمین گفتگو تلویزیونی رئیس جمهور با مردم بودیم، در این گفتگو هم مطابق انتظار رئیس دولت سیزدهم هیچ اشاره ای به وعده های بر زمین مانده خود از جمله ساخت مسکن، کاهش تورم و بسیاری دیگر از وعده ها نکرد و ترجیح داد بار دیگر توپ را در زمین دولت های قبل بیاندازد.

به گزارش نواندیش، اینکه تا پیش از انتخابات بگویی از همه مشکلات و مصائب آگاهی و کلید حل همه مشکلات در دست تو است و سپس بعد از به قدرت رسیدن و ناتوانی در تحقق وعده ها همه چیز را به گردن دولت قبل بیاندازی به گونه ای که انگار هرگز در این مملکت نبوده ای تبدیل به سیاست نخ نمایی شده که دیگر هیچ خریداری میان مردم ندارد.

با این حال اینطور که به نظر می رسد این نه فقط سیاست رسمی دولت در زمان حال که شعار انتخاباتی آنها در 1404 هم خواهد بود، از هم اکنون می توان حدس زد که در آن انتخابات شعار اصلی این است که در چهارسال گذشته آواربرداری کردیم حالا به ما رای بدهید تا مشکلات را بر طرف کنیم، جالب اینکه اظهار نظر روز گذشته رئیس شورای اطلاع رسانی دولت مبنی بر اینکه مجبوریم تا پایان دولت سیزدهم هرماه اقساط بدهی‌های دولت قبل را پرداخت کنیم دقیقا بوی چنین سیاستی را می داد.

با این اظهارنظر او عملا آب پاکی را روی دست مردم ریخت و فارغ از درستی یا نادرستی ادعایش عملا گفت که تا پایان دولت سیزدهم انتظاری از ما نداشته باشید!