شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قطار

برخی هنوز در قطار انقلاب هستند اما نه پیاده می‌شوند و نه با انقلاب همراهی می‌کنند

روزنامه رسالت نوشت: برخی هنوز در قطار هستند نه پیاده می‌شوند و نه با انقلاب همراهی می‌کنند و گاهی هم با کسانی که از قطار پیاده شدند هم‌نوایی می‌کنند. پرسش اساسی این است برخی حضراتی که در قطار انقلاب نشسته‌اند، چرا در برابر کسانی که به سمت حرکت قطار سنگ‌پرانی می‌کنند موضع نمی‌گیرند؟

برخی هنوز در قطار انقلاب هستند اما نه پیاده می‌شوند و نه با انقلاب همراهی می‌کنند
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ۲۰:۲۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه رسالت به کنایه از کسانی که به اعتقاد او «در قطار انقلاب نشسته و سکوت‌ کرده‌اند» پرسیده چرا در برابر سنگ‌پرانی به قطار انقلاب موضع نمی‌‌گیرند.

به گزارش رسالت، نظام هرروز پایه‌های خود را محکم و ‌آسیب‌ناپذیر کرده است. انقلاب از جنگ‌های «سخت» و «نرم» پیروز بیرون آمده است. قطار انقلاب همچنان با سرعت پیش می‌رود. دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جایگاه ویژه‌ای در این حرکت‌دارند و خوش درخشیدند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: آنان که از قطار پیاده شدند رفتند دنبال کاروکاسبی خود و عده‌ای هم رفتند با ضدانقلاب و منافقین همراه شدند و رنگین‌کمان اپوزیسیون را رنگ‌آمیزی کردند. اما برخی هنوز در قطار هستند نه پیاده می‌شوند و نه با انقلاب همراهی می‌کنند و گاهی هم با کسانی که از قطار پیاده شدند هم‌نوایی می‌کنند. پرسش اساسی امروز این است برخی حضراتی که در قطار انقلاب نشسته‌اند، چرا در برابر کسانی که به سمت حرکت قطار سنگ‌پرانی می‌کنند و «نظام» ، «انقلاب» و «اسلام» را سیبل حملات خودکرده‌اند موضع نمی‌گیرند؟ توجیه آن‌ها برای این سکوت و گاهی همراهی چیست؟