شهر خبر

رئیس سازمان انرژی اتمی:

اظهارات نماینده مجلس مبنی بر نصب ۱۰۰ دوربین جدید در نیروگاه اصفهان صحت ندارد

رئیس سازمان انرژی اتمی درباره نصب ۱۰۰ دوربین جدید در نیروگاه اصفهان گفت: چنین موضوعی صحت ندارد، در اصفهان نیروگاهی نداریم که بخواهد ۱۰۰ دوربین در آنجا نصب شود.

اظهارات نماینده مجلس مبنی بر نصب ۱۰۰ دوربین جدید در نیروگاه اصفهان صحت ندارد
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ۱۱:۲۰:۳۳
اعتمادآنلاین |

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با اظهارات یک نماینده مجلس مبنی بر نصب ۱۰۰ دوربین جدید در نیروگاه اصفهان و مغایرت آن با قانون اقدام راهبردی مجلس گفت: چنین موضوعی صحت ندارد، در اصفهان نیروگاهی نداریم که بخواهد ۱۰۰ دوربین در آنجا نصب شود.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه تصریح‌ کرد: سازمان انرژی اتمی براساس قانون اقدام راهبری عمل خواهد کرد، در تفاهمات انجام شده با آژانس در اسفند ماه، بحث تداوم دانش با آژانس که جزو الزامات پادمان و ان‌پی تی است در قالب یک بیانیه منتشر شد و در همان راستا اقدامات درحال هماهنگی و انجام است.

وی در ادامه تصریح‌ کرد: سازمان انرژی اتمی براساس قانون اقدام راهبری عمل خواهد کرد، در تفاهمات انجام شده با آژانس در اسفند ماه، بحث تداوم دانش با آژانس که جزو الزامات پادمان و ان‌پی تی است در قالب یک بیانیه منتشر شد و در همان راستا اقدامات درحال هماهنگی هستیم.

اسلامی تاکید کرد: اقدامات ایران در چهارچوب ضوابط پادمان است و ملاک عمل ایران در اهداف کمی و کیفی قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم هاست.