شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#سینما

این سینما در تهران پلمب شد!

سینما ماندانا به دستور دادسرای ناحیه ۸ و به دلیل عدم رعایت حجاب پلمب شد.

اعتمادآنلاین نوشت: محمد قاصد اشرفی، مدیر سینما ماندانا ضمن تایید این خبر گفت: پلیس امنیت اخلاقی پایگاه شکاری ۶ نبرد به دستور دادسرای ناحیه ۸ تهران بزرگ از روز شنبه سینما ماندانا را پلمب کرده است.

اوتوضیح داد: پلیس دلیل پلمب این سینما را بی حجابی مخاطبان دانست و دو فریم عکس را به ما نشان داد که در آن دختری ۱۲ساله شلوار کوتاه پوشیده بود و بی روسری بود و یک خانم هم  بی حجاب بود.

مدیر سینما ماندانا در ادامه با بیان اینکه بعضی کارمندان  داخل سینما زندگی می کنند و پلمب سینما مشکلات زیادی را برایشان به وجود آورده گفت: سینما ماندانا نزدیک به ۲۲ نیرو دارد ، قرار است فیلم «معجزه عشق» به سرگروهی سینما ماندانا اکران شود ، پلمب سینما ماندانا خسارت زیادی به ما وارد می کند.

او ادامه داد: تمام دیوارهای سینما ماندانا پلاکارد های رعایت حجاب را نصب کرده ایم  و به همه تذکر لازم را برای رعایت حجاب در سینما می دهیم این خانم های مخاطب سینما  از خیابان وارد سینما می شوند و از این جهت کنترل تمام مخاطبان سینما از عهده ما خارج است.

قاصد اشرفی در پایان افزود: بعد از ۴۴ سال سینماداری اولین بار است که با چنین مشکلی مواجه شدم و بسیار هم برایم عجیب است.چون ما همه تلاشمان را می کنیم ولی بعضی وقت ها از دید ما بعضی نکات پنهان می ماند.