شهر خبر

مروری بر ادبیات عجیب یک نماینده مجلس

چرا در قائله «شفافیت» نمایندگان مجلس یازدهم توهم هم ردیفی با خدا و پیامبر را دارند؟

نماینده خرم آباد در مجلس برای نقد طرفداران شفافیت نمایندگان در برابر مردم، مدعی شده خدا و پیامبر در برابر مردم شفاف نبوده و همه چیز را به مردم نمی گفتند!

چرا در قائله «شفافیت» نمایندگان مجلس یازدهم توهم هم ردیفی با خدا و پیامبر را دارند؟
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۹ ۱۶:۵۵:۰۳
اعتمادآنلاین |

مجلس یازدهم از همان آغاز، «لایحه شفافیت» را از دولت روحانی تحویل گرفته و تا به امروز مسکوت گذاشته است. لایحه ای که امید می رفت شفافیت را در تمام ارکان جمهوری اسلامی اجرا کند.

به گزارش خبرآنلاین، اخیراً ویدئویی از « مهرداد ویس کرمی» نماینده خرم آباد در مجلس شورای اسلامی منتشر شده و در مخالفت با شفافیت می گوید «خدا و پیغمبر و ائمه هم با مردم شفاف نبودند. خدا هم همه چیز را به ما نمی گوید و می گوید شما ظرفیت ندارید همه چیز را به شما بگویم.»او در ادامه تاکید می کند «من خودم استاد معارف هستم و این ها را می دانم. باید به جای شفافیت مطلق که نامیسر و دروغ است، باید به دنبال شفافیت اجمالی بود.»

مهرداد ویس کرمی و استاد معارف، در حالی نمایندگان مجلس را که معصوم نیستند در ردیف خدا و امامان معصوم قرار می دهد که مولفه شفافیت در جهان مدرن، برای جلوگیری از فساد همه انسان های خطاپذیری است که نسبتی با دوره پیش از مدرنیته و حضور پیامبران و امامان معصوم علیهم السلام ندارند.