شهر خبر

بیشترین حقوق در منچستر یونایتد متلعق به این بازیکن است! +عکس

منچستریونایتد به مارکوس راشفورد به خاطر عملکرد فوق‌العاده‌اش در این فصل پاداش خواهد داد و قرارداد او را نیز افزایش می‌دهد.

این بازیکن بیشترین حقوق را در منچستر یونایتد می‌گیرد +عکس

ايسنا نوشت: این مهاجم انگلیسی از زمان ورود اریک تنهاخ در تابستان گذشته، اعتماد به نفس خود را افزایش داده است و یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر در فصل قبل بود. 

منچستریونایتد در حال تکمیل و نهایی کردن ترکیب خود برای فصل آینده است. آینده داوید دخئا مشخص نیست و به نظر می‌رسد قرار است یک دروازه‌بان جدید به تیم اضافه شود. مشخص نیست که آیا او قرارداد خود را تمدید می‌کند یا این که در تابستان به دنبال تیم جدیدی خواهد بود.

فصل قبل مارکوس رشفورد بهترین فصل دوران حرفه‌ای خود را ثبت کرد. این مهاجم انگلیسی پس از جام جهانی قطر جای کریستیانو رونالدو را گرفت و در خط حمله نقشی کلیدی داشت.

ملی‌پوش انگلیسی ۵۶ بازی انجام داد که در ۴۶ بازی از ابتدا در ترکیب تیمش بود. این مهاجم هم در لیگ برتر و هم در لیگ اروپا ۳۰ گل به ثمر رسانده و ۹ پاس گل داد. این عملکرد خوب سبب شده است تا سران یونایتد تصمیم به افزایش حقوق او برای فصل جدید بگیرند.

در نتیجه، طبق گزارش "سان"، رشفورد ۲۲ میلیون یورو در هر فصل دریافت می‌کند و در واقع بالاترین دستمزد تیم به او داده می‌شود.

آن‌ها در آخرین بازی‌های فصل به لیگ قهرمانان اروپا دست یافتند که موفقیت بزرگی بود، اما در اروپا شکست خوردند و به سویا باختند. در آن دیدار خیلی از بازیکنان اصلی یونایتد نبودند و همین باعث شد تا تیم ضربه ببیند و همه متوجه شوند که تیم نیمکت خوبی ندارد. بازیکنانی مانند رشفورد، کاسیمیرو و برونو فرناندس قابل حذف نیستند و وظیفه کادرفنی و تیم مدیریت یونایتد این است که سطح تیم را به طور کلی بالا ببرد و در این راستا باید بازیکنان بزرگی جذب یونایتد شوند.