شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترامپ#انتخابات#ریاست جمهوری

نظرسنجی دیلی‌میل: بایدن پیر، ترامپ خطرناک و دیگران چاق و بی‌ربطند!

ایرنا نوشت: نتایج نظرسنجی اخیر روزنامه دیلی میل نشان می‌دهد که اکثر رای‌دهندگان آمریکایی نظر مثبتی درباره نامزدهای احتمالی انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور از جمله "جو بایدن" دموکرات و "دونالد ترامپ" جمهوریخواه ندارند.

به نقل از دیلی میل، طبق نظرسنجی جدید معلوم شده است که بیشتر آمریکایی‌ها و نیمی از طرفداران حزب دموکرات معتقد هستند که جو بایدن رئیس جمهور فعلی ایالات متحده برای تصدی پست ریاست جمهوری در دوره بعدی بیش از حد مسن است.

احزاب رقیب معتقد هستند که در دوره بایدن قیمت سوخت و تورم افزایش افسار گسیختگی داشته و این عامل با سن او موجب بی کفایتی بایدن در انتخابات شده است.

در این نظرسنجی که توسط روزنامه دیلی میل صورت گرفته است، ۷۱ درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند که او در دوره قبلی ریاست جمهوری نیز مسن بوده است.

بایدن سعی کرده با حرکاتی مثل خندیدن به سن خودش در محافل عمومی روی ضعف خود در عملکرد و وظایفش سرپوش گذارد ولی نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد این تلاش‌ها نتیجه معکوس داشته است.

در نظرسنجی دیگری از سوی همین روزنامه معلوم شده است که رای دهندگان آمریکایی درباره دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا نیز نظر مثبتی ندارند.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد مردم آمریکا ترامپ را فردی جنایتکار و خطرناک می‌دانند. آنها درباره دیگر نامزدهای احزاب دیگر نیز از واژه‌های نژادپرست، چاق و بی‌ربط استفاده می‌کنند.

310310