شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت

رئیسی در دفاع از لایحه برنامه هفتم توسعه:

بعضی می‌گفتند دولت اصلا برنامه دارد یا نه؛ از روز اول برنامه داشتیم

رئیس جمهور گفت: این برنامه در کشو میز نبود بلکه در منظر همه کسانی بود که دغدغه کشور را دارند. این برنامه در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بود. بعضی می‌گفتند دولت اصلا برنامه دارد یا نه؟ ما از روز اول برنامه داشتیم.

بعضی می‌گفتند دولت اصلا برنامه دارد یا نه؛ از روز اول برنامه داشتیم
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۸ ۱۰:۳۰:۰۸
اعتمادآنلاین |

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در جلسه علنی صبح امروز؛ یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی برای تقدیم برنامه هفتم توسعه در صحن علنی حاضر شد و در دفاع از این لایحه اظهار کرد: سیاست‌های ابلاغی در اواخر شهریور ۱۴۰۱ نسبت به برنامه هفتم از سوی مقام معظم رهبری به همه دستگاه ها ابلاغ شد. برنامه و بودجه درگیر تهیه بودجه۱۴۰۲ بود و کار تهیه برنامه هفتم از دی آغاز شد و پیش نویس آن در اسفند تهیه شد که باید از میرکاظمی تشکر کنم. در فروردین و اردیبهشت در دولت و کمیته منتخب دولت این لایحه بررسی شد و نهایتا این لایحه تکمیل شد و امروز تقدیم مجلس می شود.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از اظهارات رئیسی در مجلس را در ادامه می خوانید:

وی در پایان از نمایندگان بابت رای اعتماد به وزیر آموزش و پرورش و صمت تشکر کرد و گفت: معرفی نیکبخت بعد از بررسی‌های بسیاری بود که انجام دادم و به نتیجه رسیدم وی صلاحیت عملی و علمی  دارد. او خاک جهاد را در شهرهای دور خورده است و توان اداره وزارت جهاد کشاورزی دارد و من او را شایسته این سمت می‌دانم.

رییس‌جمهور پس از پایان سخنانش لایحه برنامه هفتم توسعه را تقدیم مجلس کرد. و بر اساس اظهارات رییس مجلس بررسی لایحه برنامه هفتم امروز در مجلس آغاز می‌شود.