شهر خبر

ترسی از رونالدو و بنزما نداریم

ترسی از رونالدو و بنزما نداریم

ایران ورزشی نوشت: از نظر مهاجم پرسپولیس، این تیم توانایی رقابت با هر تیم آسیایی را دارد.

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس معتقد است بازیکنان تیمشان هیچ ترسی از رویارویی با تیم‌های عربستانی و ستاره‌هایی مانند رونالدو، بنزما و دیگر بزرگان فوتبال ندارد چون تیمشان را قهرمان بلامنازع فوتبال ایران می‌داند. جدا از انگیزه‌های متفاوت برای بازی در آسیا او و تیمش انگیزه زیادی برای کسب دبل در امر سه‌گانه دارند. عبدی معتقد است برای کسب این موفقیت دست به هر کاری خواهند زد.


از بازی مقابل این بازیکنان به‌شدت استقبال می‌کنیم و جنگیدن و نشان دادن توانایی یک تیم ایرانی که بیشتر سرمایه‌هایش هم ایرانی هستند را برای خودمان یک افتخار می‌دانیم. از رویارویی با رونالدو یا بنزما هیچ ترسی نداریم چون معتقدیم که ما هم بزرگترین تیم ایران هستیم. تیمی که موفق شده سه‌گانه بزند و تمام موفقیت‌های ممکن را کسب کند. از این‌رو فکر می‌کنم اتفاقاً پرسپولیس برای آنها ترسناک‌تر است تا آنها برای ما چه بسا که حتماً اگر تحقیق کنند به این نکته می‌رسند که ما در همین چند سال اخیردو بار به فینال رسیده‌ایم و اگر کمی خوش‌شانس‌ بودیم قادر به کسب عنوان قهرمانی حداقل در بازی مقابل اولسان بودیم که در آن بازی با بدشانسی و بدبیاری نتیجه را واگذار کردیم.



قهرمانی کار راحتی نیست اما همان طور که می‌دانید در ژن بازیکنان و کادر فنی بازیکنان پرسپولیس نهفته است به همین دلیل بعد از برانکو که یک‌بار سه‌گانه زد آقا یحیی هم این بار موفق شد با شایستگی تیم ما را به‌ این عنوان باارزش برساند به همین دلیل بعد از دبل کردن در قهرمانی، جام حذفی و لیگ برتر این بار در نظر داریم با انگیزه کسب دبل در هت‌تریک‌های قهرمانی در لیگ و جام حذفی و سوپرجام از این حیث هم یک رکورد جالب دیگر از خودمان به جای بگذاریم و با این انگیزه در مسابقات داخلی حاضر شویم تا بیشترین موفقیت را به دست آوریم.



حتماً آقا یحیی و مدیریت دنبال این هستند که اسکلت تیم را حفظ کرده و با نظر خودشان بهترین نفرات را به تیم براساس نیازهایمان برای جام‌های مختلف اضافه کنند و تعامل خوبی که بین مدیریت و سرمربی تیم وجود دارد خیلی از موانع را از بین خواهد برد تا یک تیم قوی بسته شود.ان‌شاءالله همه بازیکنان تیم و هر بازیکنی که سرمربی‌مان بخواهد جذب خواهد شد و من خیلی خوشبینم و معتقدم برای فصل آینده هم بهترین تیم برای پرسپولیس بسته خواهد شد.



از رقابت همیشه استقبال می‌کنم چون اصولاً بازیکن تیم قهرمان در لیگ برتر باید تفکر حرفه‌ای داشته باشد. رقابت در هر پستی موجب ارتقای فنی بازیکنان آن پست می‌شود و هر چه بازیکنان یک پست کیفیت بالاتری داشته باشند موجب می‌شود رقابت بیشتر بازیکنان آن تیم هم در هر پستی بالاتر برود و بازیکنانش با همه وجود بجنگند و این امر در نهایت به سود آن تیم تمام می‌شود. از این‌رو با چنین حس رقابتی در تیم می‌توانیم باز هم بهترین باشگاه ایران را در اختیار داشته باشیم.

257 251