شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسی#یورو#اینتر#11000#یورو#برای#دیدن#مسی

11000 یورو برای دیدن مسی

11000 یورو برای دیدن مسی

دیدن مسی در اینتر میامی ارزان نخواهد بود.

؛ با اینکه هنوز مشخص نیست لیونل مسی چه زمانی اولین بازی خود را برای اینتر میامی انجام خواهد داد، اما بلیت‌های اولین بازی این تیم سر به فلک کشیده است. به احتمال زیاد اولین حضور ستاره آرژانتینی برای تیم دیوید بکهام 22 جولای مقابل کروز آزول باشد.
لئو در حال حاضر در تعطیلات است. شماره 10 پس از اینکه در بازی دوستانه مقابل آرژانتین سریع‌ترین گل دوران حرفه‌ای خودش را به ثمر رساند با نظر سرمربی در بازی دوستانه مقابل اندونزی حضور نخواهد داشت. مسی با لیونل اسکالونی به توافق رسید تا در پکن مقابل استرالیا بازی کند و در بازی بعدی غایب باشد. حالا بحث اینکه چه زمانی برای اولین بار مسی پیراهن اینترمیامی را بر تن خواهد کرد باز شده است. مسیمانیا اصطلاحی است از زمان اعلام ورودش به ‌ام ال اس و در بین هواداران اینتر میامی راه‌اندازی شده است. دیدن اولین بازی مسی برای هواداران این تیم دیوانگی است. از طرفی قیمت بلیت‌ها سر به فلک کشیده و برخی می‌خواهند از این فرصت استفاده کنند و بازار سیاه راه بیندازند.
همه چیز نشان‌دهنده این است که اولین بازی مسی با اینتر میامی در تاریخ 22 جولای برابر کروز آزول در جام اتحادیه (جمعه 21 جولای ساعت 20:00 در ایالات متحده) خواهد بود. قیمت بلیت بازی تا این لحظه بیش از 1000 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که تماشای بازی بعدی اینتر میامی در ام ال اس در فورت لادردیل (فلوریدا) مقابل آستین اف سی حدود 44 یورو هزینه دارد! در حالی که همین نوع بلیت برای جدال با کروز آزول به 4500 یورو رسیده است. در بلیت‌فروشی‌ها نزدیک‌ترین صندلی به زمین برای تماشای اولین بازی مسی حدود 11000 یورو قیمت‌گذاری شده است.
دیدن اولین بازی مسی جنون را به جان هواداران میامی انداخته است. آن هم با پیراهنی که نه برای آرژانتین است نه بارسلونا و نه پاریس! از آنجا که هنوز اولین بازی مسی با اینتر میامی تأیید نشده است فعلاً قیمت اولین بازی خانگی این تیم به حد زیادی افزایش یافته است. برنده هفت توپ طلا هنوز نیامده تأثیر خودش را در لیگ امریکای شمالی گذاشته است و حالا با تأسیس مسیمانیا، ام ال اس وارد دوران جدیدی از تاریخ خود خواهد شد.

11000 یورو برای دیدن مسی


اگر می‌خواهید تأثیر حضور مسی در امریکا را ملموس‌تر متوجه شوید به این مثال دقت کنید. بعد از افزایش قیمت بلیت‌های اولین بازی مسی گزارشی توسط مجله «فورچون» امریکا منتشر شد، در این گزارش مقایسه‌ای صورت گرفت که شما با پول یک بلیت درجه متوسط اولین بازی مسی چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟ نزدیک‌ترین قیمت به این بلیت تور کنسرت خواننده پرطرفدار امریکایی تیلور سوئیفت بود.
در پلتفرم فروش اینترنتی، بلیت‌های درجه متوسط اولین بازی احتمالی مسی با قیمتی نزدیک به 2600 دلار فروخته می‌شوند، رقمی که با شرکت در تور کنسرت‌های تیلور سوئیفت که حدود 2625 دلار قیمت دارد، قابل مقایسه است.

257 251