شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#لیگ برتری#ملوان#گیلان

رد پیشنهاد سرمربیگری یک تیم لیگ برتری توسط سیدجلال

رد پیشنهاد سرمربیگری یک تیم لیگ برتری توسط سیدجلال

خبرورزشی نوشت: مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان که پس از ۷ سال توانست انزلی‌چی‌ها را به لیگ برتر برساند و در فصل به پایان رسیده رقابت‌ها موفق شد سهمیه استان گیلان را در لیگ برتر حفظ کند، از این تیم خداحافظی کرد.

با کناره‌گیری مازیار زارع از سرمربی‌گری ملوان برخی از مربیان کاندیدای حضور در کادر فنی این تیم هستند هرچند که موضوع بازگشت احتمالی زارع به کادر فنی این تیم هم کم نیست.

یکی از این گزینه‌ها سیدجلال حسینی اسطوره باشگاه پرسپولیس، پرافتخارترین فوتبالیست لیگ برتر و مدافع سابق ملوان انزلی است که فوتبالش را از این تیم شمالی (بخوانید تیم شهرش) آغاز کرد. سیدجلال حسینی که بعد از خداحافظی از فوتبال به کادر فنی پرسپولیس اضافه شده بود، در کلاس‌های مربی‌گری B آسیا حضور پیدا کرد و به احتمال فراوان تا پایان ماه جاری مدرک خود را دریافت خواهد کرد.

ظاهرا برخی از مسئولان ملوان و فوتبال انزلی از سیدجلال حسینی دعوت به عمل آورده‌اند که پای کار آمده و پس از مازیار زارع هدایت تیم شهرش را برعهده بگیرد اما شنیدیم کاپیتان پرافتخار و سابق تیم ملی محترمانه آن را رد کرده است. در این میان برخی عنوان کردند که سیدجلال حسینی نگران مشکلات مالی ملوان انزلی و نتیجه نگرفتن در این تیم است. اتفاقی که می تواند او را سوزانده و سرنوشت مربیگری سیدجلال حسینی را نیز به مخاطره بیندازد!

جالب آن که پایان رأفت ستاره سابق خط حمله ملوان انزلی و بازیکن پیشین پرسپولیس در این رابطه به خبرورزشی می‌گوید: «برخلاف اظهار نظر برخی دوستان من معتقدم سرمربیگری در ملوان انزلی اصلا برای سیدجلال حسینی زود نیست. او تجربه زیادی در لیگ برتر داشته و پرافتخارترین بازیکن در این رقابت‌هاست. از ملوان انزلی شروع کرد و پله پله بالا رفت تا به بازوبند کاپیتانی تیم ملی و پرسپولیس رسید. سیدجلال حسینی آن قدر اعتبار دارد که سرمربی ملوان شود و نباید از این مسئولیت بترسد اما به شرط آن که در انتخاب دستیارانش دقت لازم را به خرج دهد.»

شنیدیم یکی دیگر از دلایل رد این پیشنهاد به مخالفت برخی ملوانی‌ها با بازی خداحافظی سیدجلال حسینی برمی‌گردد.

مرداد ماه سال گذشته باشگاه ملوان بندر انزلی پس از اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص برگزاری دیدار خداحافظی سیدجلال حسینی واکنش تندی نشان داد.

در بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه ملوان بندر انزلی آمده بود: «با توجه به اطلاعیه غیرحرفه‌ای و نامحترمانه باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار دوستانه با تیم ملوان بندر انزلی، باشگاه ملوان اعلام می‌نماید ضمن احترام به هواداران باشگاه پرسپولیس به احترام هواداران خود و برای حفظ شأن باشگاه ملوان از انجام این دیدار دوستانه انصراف می‌دهد.»

این بیانیه در واکنش به بیانیه باشگاه پرسپولیس بود که در آن عنوان کرده بود: «برنامه‌ریزی‌ها برای انجام یک بازی خداحافظی مناسب و در شأن سیدجلال حسینی در حال انجام است. هرچند سیدجلال حسینی آنقدر بزرگ است که بهتر بود بازی خداحافظی‌اش در مقابل یک تیم بزرگ خارجی انجام می‌شد اما به دلیل کمبود زمان و در پیش بودن مسابقات لیگ برتر این امکان وجود نداشت. بازی تدارکاتی با ملوان ۱۴ مرداد در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد و شایعه لغو این بازی صحت ندارد.»

۲۵۱۲۵۱