شهر خبر

این مرد در سیرجان روزانه ۱۱۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد! +عکس

رقم قرارداد سرمربی جدید گل‌گهر خبرساز شده است و گمانه‌زنی‌های متعددی درباره او رسانه‌ای شده.

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، باشگاه گل گهر سیرجان رسماً از سرمربی فصل جدید خود رونمایی کرد. اوزونیدیس ۵۴ ساله‌ از سال ۲۰۰۴ به صورت مداوم به مربیگری در تیم‌های مطرح یونان  از جمله آ.ا.ک آتن و پاناتیناکوس، پرداخته و افتخاراتی همچون قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام رومانی و حضور در جام قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های آسیا در کارنامه مربیگری او دیده می‌شود.

پس از انتشار این خبر، برخی رسانه‌ها اعلام کردند که اوزونیدیس در شرایطی هدایت تیم فوتبال گل گهر را بر عهده گرفت که بر اساس اعلام رسانه‌های یونان مبلغ قرارداد او با باشگاه ایرانی ۲ میلیون یورو برآورد می‌شود!

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان اما با تکذیب آمار و ارقام منتشر شده توسط برخی رسانه های خارجی و داخلی در مورد رقم قرارداد «مارینوس اوزونیدیس» سرمربی این تیم گفت که مبلغ قرارداد این سرمربی مناسب و بسیار پایین‌تر از ارقام اعلامی بوده و افزود: عدد مبلغ قرارداد یک سوم این رقم است! مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: قرارداد اوزونیدیس به صورت یک ساله برای فصل جاری تنظیم شده است و در صورت رضایت و نارضایتی طرفین این قرارداد قابل تمدید خواهد بود.

در صورت پذیرش عدد یک سوم دو میلیون یورو، یک حساب ساده به ما می‌گوید سرمربی جدید گل گهر سیرجان، برای یکسال حدود ۴۰ میلیارد تومان، ماهیانه نزدیک به ۳.۵ میلیارد تومان و روزانه ۱۱۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند! و اگر رقم قرارداد همانی باشد که رسانه‌های خارجی گفتند، این اعداد ضرب در سه می‌شود!