شهر خبر

تحقیر میزبان کافا با طعم هتریک و دبل

تحقیر میزبان کافا با طعم هتریک و دبل

تیم ملی ایران در دومین بازی مسابقات کافا موفق شد با نتیجه ۵-۱ قرقیزستان را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در مرحله گروهی تورنمنت کافا از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه دولن اومورزاکوف به مصاف میزبان گروه دوم یعنی قرقیزستان رفت‌ که این بازی با هتریک مهدی طارمی و دبل سردار آزمون ۵-۱ به نفع ایران به پایان رسید.


علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، مرتضی پورعلی گنجی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی، سید محمد کریمی(۶۲-احسان حاج صفی)، امید نورافکن، علیرضا جهانبخش(۵۲-محمد محبی)، مهدی ترابی، رضا اسدی(۶۲-سردار آزمون) و مهدی طارمی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

1887993


آنتون کوچنکوف، والری کیچین، خریستین براوزمن، میرلان مورزائف، عادلژون عبدالرحمانوف، سویونتبک مامیرالیف، گولژیگیت آلیکولوف، کیرت ژیرگابلک، اربل آتابائف، آتا ژوماشف و آلیموردون شوکوروف
سرمربی: اشتفان تارکویچ

قرقیزستان: والری کیچین (۱۰)

ایران: روزبه چشمی (۲۴)

ایران ۱- قرقیزستان ۰ (مهدی طارمی - دقیقه ۳۴): پاس در عمق علیرضا جهانبخش به مهدی طارمی رسید و او بدون کنترل و با ضربه نوک پا دروازه را گشود.

ایران ۲- قرقیزستان ۰ (مهدی طارمی - دقیقه ۳۹): مهاجم بوشهری ضربه پنالتی خود را به سادگی به وسط دروازه زد تا ایران با دو گل از حریف پیش بیفتد.

ایران ۲ - قرقیزستان ۱ (میلان مورزائف - دقیقه ۵۲): ارسال پاس به محوطه جریمه با کنترل دیدنی مورزائف همراه شد و در حالی که او پورعلی گنجی را محو کرد، موفق شد توپ را به گوشه دروازه بفرستد.

ایران ۳ - قرقیزستان ۱ (مهدی طارمی - دقیقه ۵۶): محمد محبی در اولین حرکت بعد از ورود به زمین از سمت چپ حرکت کرد و توپ را روی دروازه فرستاد و این ارسال زمینی با اشاره مهدی طارمی تبدیل به گل شد.

ایران ۴- قرقیزستان ۱ (سردار آزمون - دقیقه ۶۶): مهاجم تیم ملی پس از اینکه در محوطه جریمه توپ را کنترل کرد، سرتوپ زد و شوت خود را به سمت دروازه فرستاد که توپ پس از برخورد به دست دروازه‌بان حریف وارد دروازه شد.

ایران ۵ - قرقیزستان ۱ (سردار آزمون - دقیقه ۷۹): روی اثر رامین رضاییان، سردار ناگهان وارد صحنه شد و با یک چرخش زیبا ضربه خود را به سمت دروازه زد و گل پنجم ایران را به ثمر رساند.

دقیقه ۱۰: فرار مهدی طارمی در حالی که او در آستانه ورود به محوطه جریمه بود، با تکل بازیکن قرقیزستان مواجه شد و در شرایطی که بازیکنان ایران معتقد به پنالتی بودند، داور پشت محوطه خطا گرفت.

دقیقه ۱۶: ارسال علیرضا جهانبخش از سمت راست با ضربه سر پورعلی‌گنجی همراه شد اما این توپ به وسط دروازه رفت و گلر قرقیزستان توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۹: سانتر رامین رضاییان روی سر رضا اسدی با ضربه این بازیکن به سمت دروازه رفت اما با اختلاف نسبتا زیاد از بالای دروازه اوت شد.

دقیقه ۳۸: فرار مهدی ترابی روی پاس مهدی طارمی با خطای مدافع حریف منجر به خطای پنالتی به سود ایران شد.

1887991

دقیقه ۵۰: حرکت مهدی ترابی و پاس او، مهدی طارمی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما شوت او را پوچنکو به کرنر فرستاد.

دقیقه ۶۲: شوت دیدنی مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه به تیرک دروازه خورد.

دقیقه ۷۰: شوت رامین رضاییان از روی ضربه ایستگاهی به وسط دروازه رفت و گلر حریف توپ را مشت کرد.

دقیقه ۷۱: ارسال حاج‌صفی از سمت راست با ضربه سر پورعلی‌گنجی یک خطر دیگر روی دروازه حریف به وجود آورد که این ضربه به بیرون رفت.

۲۵۷ ۲۵۱