شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#غرب تهران

قتل به دلیل اختلافات خانوادگی در غرب تهران

قتل به دلیل اختلافات خانوادگی در غرب تهران

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری فردی که در جریان یک نزاع اقدام به قتل کرده و متواری شده بود، خبر داد.

سرهنگ عسگری نیا در تشریح جزئیات این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی درگیری منجر قتل در یکی از محله‌های نسیم شهر، ماموران انتظامی بلافاصله به محل اعزام شده و تحقیقات خود را آغاز کردند که در جریان بررسی ماموران مشخض شد فرد جوانی در یکی از محله های نسیم شهر در درگیری با یکی از بستگانش با شلیک گلوله مجروح و به دلیل شدت جراحت فوت کرده است.

وی ادامه داد: با بررسی صحنه وقوع جرم و تحقیقات صورت گرفته در نهایت قاتل در عرض کمتر از ۲۴ ساعت توسط ماموران انتظامی شناسایی شد. ماموران متوجه شدند که این فرد به مشهد متواری شده است که بلافاصله هماهنگی در این خصوص انجام شد و متهم به قتل در مخفیگاهش در مشهد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه به قتل ارتکابی با استفاده از اسلحه وینچستر حین درگیری اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی اعلام کرد. در ادامه نیز برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

٣٥٢٣٦