شهر خبر

دیدار مهم وزیر جدید کشاورزی با این ائتلاف سیاسی

دیدار مهم وزیر جدید کشاورزی با این ائتلاف سیاسی

ایسنا: محمدعلی نیکبخت گزینه معرفی شده دولت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی، با حضور در جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به ارائه برنامه‌های خود برای حل معضلات موجود در حیطه مسئولیتی وزارت کشاورزی پرداخت.

وی در این نشست با ارائه گزارشی از سوابق و اقدامات انجام گرفته توسط خود، به برنامه‌های عملیاتی برای وزارت جهاد کشاورزی در صورت کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی پرداخت.

نیکبخت در این نشست بر لزوم بازگشت تفکر و نیروهای جهادی به وزارت کشاورزی برای حل مشکل کشاورزان و دامداران اشاره کرد و گفت: با اقداماتی می‌توان در مدت کوتاهی نیازهای اساسی کشور را از داخل تامین کرد.

او در این زمینه به تجربه مدیریتی خود در استان سیستان و بلوچستان اشاره و تاکید کرد که می‌تواند به عنوان الگوی موفق در سایر پهنه‌های کشور از آن بهره‌برداری شود.

در ادامه این نشست، غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اعلام حمایت از برنامه‌های نیکبخت و ابراز امیدواری درباره حمایت مجلس شورای اسلامی از وی بر لزوم برنامه‌ریزی برای حل مشکلات کشاورزان و دامداران و همچنین تامین نیازهای کشور در حوزه کالاهای اساسی تاکید کرد.

محسن رضایی عضو شورای مرکزی ائتلاف و رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا نیز در سخنانی با آرزوی موفقیت برای نیکبخت به تجربه موفق استفاده از نیروهای جهاد سازندگی در حل مسائل مهم کشور اشاره و بر لزوم بازگشت این تفکر و افراد به وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد.