شهر خبر

عنایتی: از بچه‌ها راضی هستم اما هنوز تیمی که می‌خواهم نیستیم

عنایتی: از بچه‌ها راضی هستم اما هنوز تیمی که می‌خواهم نیستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: از بچه‌ها راضی هستم، اما هنوز تیمی که می‌خواهم نیستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا عنایتی پس از برتری ۳ بر یک تیم ملی فوتبال امید مقابل سوریه در تورنمنت غرب آسیا، اظهار داشت: بازی فوق‌العاده سختی برای ما شد اما در این هوای گرم توانستیم بازی را با ۳ گل تمام کنیم. این گل‌ها را در نیمه اول به ثمر رساندیم اما در نیمه دوم با توجه به گرمای هوا، مقداری شرایط بدنی بازیکنان‌مان تغییر کرد.

وی افزود: متاسفانه یک تا دو بازیکن مصدوم داشتیم و تعویض‌هایی هم انجام دادیم اما در کل بازی سختی بود. ضمن اینکه سوریه به نسبت بازی با فلسطین ۶ تغییر در ترکیبش داشت و کاملا متفاوت مقابل ما ظاهر شد. به همین دلیل کار را برای ما سخت کردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید عنوان کرد: هرچند در کل از بچه‌ها راضی هستم اما هنوز واقعا آن تیمی که می‌خواهم نیستند. باید خودشان را جلو بیاورند و هفته به هفته با تمرین کردن بهتر شویم تا در بازی‌های بعدی موفق‌تر باشیم.

عنایتی ادامه داد: باید گلایه‌ای هم داشته باشم. از روزی که به کربلا آمدیم، تمام تمرینات ما ساعت ۱۷:۳۰ برگزار شده و این موضوع مرا اذیت کرد. توقع داشتیم ساعت ۲۰ و در زمان بازی هم تمرین کنیم‌ که این اتفاق نیفتاد. اکنون می‌خواهیم با ریکاوری کردن برای بازی‌های آینده آماده شویم.

258 258