شهر خبر

سیل مهیب یک نفر را به کام مرگ کشاند/ ۵ کودک مفقود شدند! +ویدئو

بر اثر سیل هولناکی که عصر امروز در گرمی رخ داد، یک نفر فوت کرده و ۵ نفر از شهروندان مفقود شدند.

تسنیم نوشت: حسین مولایی، فرماندار گرمی اظهار کرد: بارش شدید باران از ظهر امروز در گرمی آغاز شد و در «میکائیل دره سی» روستای برزند به اوج خود رسید.

وی با بیان اینکه از ابتدای خرداد شهرستان گرمی درگیر سیلاب شدید است، تصریح کرد: امروز شاهد باران و سیلاب هولناک در «گرمی، برزند و روستاهای اطراف» بودیم به طوری که پل «انجیرلو» در گرمی نشست کرده و شهروندان برای تردد بار دیگر دچار مشکل شده اند.

مولایی از مفقود شدن 5 شهروند اهل گرمی و فوت یک نفر بر اثر وقوع سیل شدید خبر داد.

وی همچنین مصدومیت 2 نفر از اهالی گرمی را نیز یادآور شد و خاطرنشان کرد: جستجوهای تیم های عملیاتی مدیریت بحران برای پیدا کردن مفقودان ادامه دارد که در بین این مفقودان یک نفر میانسال و بقیه کودک هستند.

مولایی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: مردم و شهروندان هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و در صورت غیرضروری بودن، از سفر به شمال استان اردبیل طی امروز و روزهای آینده خودداری کنند.

مهدی خدمتی ،مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل نیز تصریح کرد: مفقودان سیل گرمی چهار دختر در سنین 6، 4، 13 و 14 سال هستند که سوار نیسان و پراید دچار سیلاب شده و احتمال فوت آنها وجود دارد.

خدمتی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: جاده بیله سوار - گرمی به طور کامل مسدود شده و از شهروندان درخواست داریم تا از ترددهای غیرضرور در مسیرهای شمال استان پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل بیان کرد: خانواده های مفقودان همراه مسئولان هلال احمر و مدیریت بحران در پی فرزندانشان هستند و تلاش برای پیدا کردن آنها ادامه دارد.

 

تعداد بازدید : 0