شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اردبیل

یک فوتی و ۵ مفقودی در سیل اردبیل + فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: متاسفانه در سیلاب امروز منطقه برزند شهرستان گرمی استان اردبیل، یک نفر جان باخته است.

 

 مهدی خدمتی، مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل اظهار کرد: بعدازظهر امروز به دنبال فعال شدن سامانه‌ بارشی شدید در منطقه برزند روستای میکائیل دره سی شهرستان گرمی استان اردبیل، متاسفانه یکی از اهالی جان خود را از دست داده و ۲ نفر مصدوم شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: پس از وصول گزارشات اولیه سیلاب منطقه برزند، کلیه دستگاه‌ها و نیروهای خدمت رسان به منطقه اعزام شدند و عموم مردم باید به کلیه هشدارهای صادره توجه داشته باشند.

خدمتی با اشاره به مسدودی جاده گرمی به بیله‌سوار تصریح کرد: هم چنین وقوع این سیل باعث آسیب و نشست بخشی از پل انجیرلو شد و محور گرمی- بیله سوار را تا اطلاع ثانوی مسدود کرد.

وی گفت: در منطقه انگوت نیز سیلاب نسبتا قابل توجهی رخ داده که به تاسیسات زیر بنایی گاز، برق و ارتباطات آنتن تلفن همراه آسیب‌های وارد کرده است که تیم‌های واکنش سریع مدیریت بحران دستگاه‌های مربوطه در حال تعمیرات و تثبیت وضعیت هستند.

از ابتدای ماه جاری شاهد بارش های باران فصلی و محلی در مناطق مختلف استان اردبیل و در پی آن وقوع سیل های متعدد در مناطق مختلف بودیم و سیل چند هفته گذشته در شهرستان گرمی و انگوت خساراتی بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف اعم از راهداری، کشاورزی، مسکن، زیرساخت‌های برق، آب و ... داشته است.