شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ونزوئلا#پشت‌پرده#اصرار#برای#ارتباط#افشا

روزنامه کیهان:

پشت‌پرده اصرار ایران برای ارتباط با ونزوئلا افشا شد

روزنامه کیهان نوشت: مگر فراموش کرده‌ایم که ناوهای آمریکایی در فاصله سال‌های پایانی دفاع مقدس تاکنون یعنی حدود 35 سال یک لحظه آب‌های منطقه ما را ترک نکرده و صراحتاً هم از ضرورت کنترل ایران صحبت نموده‌اند. خب ما هم می‌توانیم در حوزه کارائیب، دشمن منافع ملی خود را به چالش بکشیم.

پشت‌پرده اصرار ایران برای ارتباط با ونزوئلا افشا شد
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ۱۹:۴۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

 روزنامه کیهان پشت‌پرده اصرار ایران برای ارتباط با ونزوئلا را افشا کرد. به نوشته این روزنامه چون آمریکا از ۳۵ سال پیش در خلیج فارس حضور دارد ایران هم باید در حوزه کارائیب منافع آمریکا را به چالش بکشد.

به گزارش کیهان، واضح است که حضور ایران در این منطقه اگرچه دارای منفعت بالای اقتصادی هم هست، در عین حال یک معنای راهبردی با تأثیر کلان جهانی هم دارد و می‌تواند ظرفیت واقعی انقلاب اسلامی حتی در دوردست‌ها را به جهان نشان دهد و فضای توطئه علیه ایران را در محیط‌های مختلف بشکند. ممکن است این یک نگرش تنش‌زا تلقی شود ولی مگر فراموش کرده‌ایم که ناوهای آمریکایی در فاصله سال‌های پایانی دفاع مقدس تاکنون یعنی حدود 35 سال یک لحظه آب‌های منطقه ما را ترک نکرده و صراحتاً هم از ضرورت کنترل ایران صحبت نموده‌اند. خب ما هم می‌توانیم در حوزه کارائیب، دشمن منافع ملی خود را به چالش بکشیم. بله به یکباره نمی‌شود، هر بار گامی و در نهایت ساخت بنای بزرگی از تمانع بر سر راه آمریکایی‌ها.