شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#محیط زیست#شهرداری تهران

استقرار تانکرهای حامل آب شرب در نقاط مختلف پایتخت

استقرار تانکرهای حامل آب شرب در نقاط مختلف پایتخت

ایسنا نوشت: معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در پی محدودیت آبرسانی در برخی مناطق شهر با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست از استقرار تانکرهای حامل آب شرب در نقاط مختلف پایتخت خبر داد.

عباس شعبانی با اعلام این خبر گفت: پیرو مشکل پیش آمده در خصوص محدودیت آبرسانی در برخی از محلات شهر تهران با هماهنگی شهرداران شب نواحی تانکر های ویژه آبرسانی در میادین و معابر سطح منطقه مستقر گردیده است تا نیازهای ضروری شهروندان در این خصوص تامین گردد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران تأکید کرد: تا رفع کامل مشکل کمبود آب در برخی مناطق، آب مورد نیاز شهروندان با تانکر تأمین خواهد شد و زیرساخت های لازم در این خصوص درجهت رفاه حال شهروندان و کاهش دغدغه خانواده ها فراهم شده است.

شعبانی تصریح کرد: لازم است اطلاع رسانی های لازم درخصوص محل های مربوط به استقرار تانکرهای آب شرب با استفاده از تمام ظرفیت های اطلاع رسانی شهرداری تهران صورت گیرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، شعبانی تأکید کرد: سامانه تلفنی ۱۳۷ آماده هرگونه کمک رسانی به شهروندانی است که با محدودیت آب رسانی در مناطق خود مواجه هستند و شهرداری تهران بصورت شبانه روزی در خدمت رفع مشکلات مربوط به شهروندان تهرانی بویژه تا رفع مشکل مذکور در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر می باشد.

۳۵۲۳۶