شهر خبر

نصب موشک‌های عمودپرواز بر روی کشتی‌های جنگی ایران

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از نصب موشک‌های عمود پرواز و موشک‌هایی با برد ۲ هزار کیلومتر بر روی کشتی‌های جنگی خبر داد.

نصب موشک‌های عمودپرواز بر روی کشتی‌های جنگی ایران
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۱۶:۱۰:۵۱
اعتمادآنلاین |

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، گفت: در بحث تسلیحات نظامی قدم های بزرگی برداشته ایم به طوری که جزء چند کشور اول منطقه هستیم.

به گزارش العالم، او گفت: در زمان طاغوت بالاترین برد موشک ما ۴۰ کیلومتر بود، اما امروز کمترین برد موشک های ما ۴۰ کیلومتر است؛ به علاوه با هر موشک، یک مستشار هم به کشور ما وارد می شد و آنها برای خودشان اینجا آقایی می کردند و حق توحش هم می گرفتند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: ما به لطف خدا به جایی رسیدیم که در بحث تسلیحات نظامی قدم های بزرگی برداشته ایم به طوری که جزء چند کشور اول منطقه هستیم.

سردار تنگسیری به شناور شهید سلیمانی اشاره و خاطر نشان کرد: شناور شهید سلیمانی یک شناور منحصر بفرد است که به دست متخصصان ایرانی ایده پردازی ، طراحی و ساخته شده است. این کار بزرگ به دست افرادی که درس خوانده دانشگاه های ایران بودند به نتیجه رسید.

وی عنوان کرد: برای اولین بار است که موشک های عمودپرواز و موشکهایی با برد ۲ هزار کیلومتر روی کشتی های ما نصب شده است. دشمن میداند ما چه می کنیم برای همین است تلاش دارد ما به اهدافمان نرسیم؛ برای همین برای ما مشکلاتی ایجاد کرده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: در زمان طاغوت ما جرات نداشتیم از کشتی هایی که وارد آبهای ما می شوند بپرسیم چرا وارد شدند و برای چی وارد آبهای ما شدند، اما امروز ۶ کشور انگلیس، آمریکا، فرانسه، نیوزلند، استرالیا اجازه ورد به آبهای ایران را ندارند، وقتی وارد می شوند به سرعت وارد آبهای همسایگان می شوند، این یعنی اقتدار.