شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سپاهان

ساکت: درمورد قرارداد نیازمند روسیاهی را به ذغال و تریبون به دستان می‌گذاریم

ساکت: درمورد قرارداد نیازمند روسیاهی را به ذغال و تریبون به دستان می‌گذاریم

فارس نوشت: مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: درمورد قرارداد نیازمند روسیاهی را به ذغال و تریبون به دستانِ حاشیه‌ساز می‌گذاریم.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: دوباره نقل و انتقالات بین فصل شد و آغاز سناریوهای دروغین و تشکیل کمپین‌های رسانه‌ای و اتهام پراکنی افراد، گروه‌ها، باندها، طیف‌ها و جریانات خاص علیه دیگران که با هدف غبارآلود کردن فضا و آنگاه انجام اقداماتی غیرشفاف و غیرقانونی توسط آنها را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: باشگاه سپاهان توسط سازمان لیگ و همچنین مدیریت مجوز حرفه‌ای به عنوان منظم‌ترین و شفاف‌ترین مجموعه که تمامی مستندات قانونی آن پاسخگوی عملکرد خود بوده است. معرفی شده است، باشگاه سپاهان در طول سال‌های گذشته و به خصوص سال‌هایی که مجوز حرفه‌ای بوده است، پرچم دار اقدامات شفاف بوده که مورد تقدیر مبادی مختلف قرار گرفته است.

ساکت با اشاره به قرارداد پیام نیازمند عنوان کرد: در قالب یک حرکت تیمی، برنامه‌ریزی شده و هماهنگ با همکاری پیام نیازمند این باشگاه موفق به انتقال دائمی وی و با تعدیل چشمگیر مبلغ آزادسازی وی شد که اسناد آن در موقع مقتضی به نمایش خواهد آمد و از هم اکنون قول می‌دهیم روسیاهی را به ذغال بگذاریم و تصویر چهره آنان که با اهداف خاص چه در برخی رسانه‌ها، روزنامه‌ها و فضای مجازی دروغ سرایی می‌کنند عینیت خواهیم بخشید و برخلاف قضیه آب‌های آلوده که سال‌ها سوژه تخریب مردم یک استان، هواداران یک باشگاه و ساختار یک مجموعه فرهنگی ورزشی بود را در مدت کوتاه و خیلی زود علنی و برجسته خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: ضمن تکذیب مبلغ یک میلیون دلار مبلغ آزادسازی پیام نیازمند باافتخار اعلام می‌کنیم براساس توانمندی مدیریتی هیأت مدیره، مدیریت و عوامل باشگاه و همراهی شخص بازیکن آزادسازی کامل وی با مبلغ بسیار اقتصادی صورت گرفته که پس از پایان اقدامات اداری منتشر خواهد شد و روسیاهی برای ذغال و تریبون به دست‌هایی که این گوشه و آن گوشه نشسته‌اند خواهد بود.

وی در خصوص فرآیند جذب بازیکنان خارجی گفت: فرآیند جذب بازیکن در باشگاه سپاهان براساس یک الزام سازمانی پس از اعلام نیاز و انتخاب بازیکن توسط سرمربی و منطبق با شرایط کیفی پس از ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کادر فنی و با توجه به توان حداقلی مالی باشگاه است و این فرآیند کماکان وجود خواهد داشت و براساس آن عمل می‌شود.

ساکت ادامه داد: ممکن است پس از جذب، بازیکن انطباق پذیری فنی با تیم علی رغم بررسی‌های قبلی را نداشته و در حد اعلا نباشد که در سپاهان کمترین خطا در این مسیر تاکنون اتفاق افتاده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مورد سقف قراردادها گفت: مسیر برنامه‌ریزی سپاهان حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی است؛ البته منطق بر ضوابطی که در قالب چارچوب‌های فوتبالی و قانونی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام می‌کند و تصمیمات نهادهای فوتبالی و ابلاغیه‌های آنها مبنای برنامه‌ریزی ما است.

وی خاطرنشان کرد: گردش مالی باشگاه سپاهان در پرداخت ها مستقیم به حساب بازیکن و از مبنای حساب های باشگاه است و هیچ مسیر غیری همچون بعضی باشگاه‌ها در قالب افراد، امکانات و حمایت‌های متفرقه وجود نداشته و ندارد و از مبنای حساب‌های باشگاه است.

258 258