شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سینما#دوشنبه#پردیس#فیلم سینمایی

احمد مهرانفر: سینما بدون مخاطب همچون پرنده ای بدون بال است

احمد مهرانفر: سینما بدون مخاطب همچون پرنده ای بدون بال است

فیلم سینمایی «آهنگ دونفره» شامگاه دوشنبه ۲۲ خردادماه در اکران عمومی و ویژه‌ای که در پردیس سینمایی کورش برگزار شد، مورد استقبال گسترده مخاطبان و سینمادوستان قرار گرفت. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکران مردمی و ویژه فیلم «آهنگ دونفره» شب گذشته ۲۲ خردادماه با استقبال مخاطبان و رسیدن به سانس فوق العاده با حضور احمد مهرانفر، هادی کاظمی، علیرضا استادی، النا حیدری، آصف آریا (خواننده) و فرزاد فرزین در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

در این اکران عکس‌های سلفی بازیگران فیلم با دوستدارانشان برای سپاس از استقبال و همراهی‌شان با فیلم «آهنگ دونفره» فضایی صمیمانه و جذاب را رقم زد و «آهنگ دونفره» در چندین سالن به نمایش درآمد و جمع کثیری از مخاطبان فیلم همراه با بازیگران و با عوامل به تماشای آن نشستند.

این اکران و استقبال در شرایطی برگزار شد که فروش «آهنگ دونفره» با بیش از ۳۰۰هزار مخاطب به مرز ۱۴میلیارد تومان نزدیک می‌شود.

در این مراسم آرزو ارزانش کارگردان فیلم ضمن خوشامدگویی به میهمانان و اظهار خرسندی از این استقبال و همراهی گفت: هیچ چیز به اندازه حمایت و همراهی مخاطب در اکران، فیلمساز را دلگرم نمی‌کند. با وجود تمام مشکلاتی که برای اکران یک فیلم بر سر راه فیلمساز وجود دارد، اما احساس رضایت و همدلی و انرژی‌های ناب و بی‌بدیل مخاطبان، طعم تلخ بی‌عدالتی و نامرادی‌های چرخه اکران را کمی از بین می‌برد.

وی ادامه داد: اگر در چرخه اکران هزینه بالا برای تبلیغات، کفش پولادین برای گرفتن سانس از سینماها و پردیس‌ها و بی‌عدالتی‌ها را به پا نداشته باشی در همان ابتدای اکران، هم خودت و هم فیلمت را ذبح می‌کنند.

ارزانش اظهار کرد: خوشحالم که مخاطب فیلمم را دوست دارد و توانسته با آن ارتباط برقرار کند و در اصل «آهنگ دونفره» آهنگ همدلی مخاطبان با سینمای ایران است.

احمد مهرانفر: سینما بدون مخاطب همچون پرنده ای بدون بال است

در ادامه احمد مهرانفر که مورد تشویق گسترده حاضران قرار گرفت گفت: بدون تردید سینما بدون مخاطب همچون پرنده‌ای بدون بال است. از مخاطبان فهیم و دوست داشتنی سپاسگزارم که در هر شرایطی حواسشان به سینما هست و از آن حمایت می‌کنند. بدون شک بقای سینما و حیات هنری هنرمندان در گروی همین همدلی و همراهی و نفس‌های گرم شما مخاطبان است که سرمایه‌ای گرانبها و ارزشمند برای تمامیت سینما هستید. قدر شما را می‌دانیم و همراهی شما وظیفه‌مان را در قبال ساخت آثار و حضور ارزشمندتر در فیلم‌ها دوچندان می‌کند.

هادی کاظمی هم که مخاطبان او را با فریادهای شادمانه همراهی می‌کردند گفت: هر زمان استقبال و حمایت شما مخاطبان و تماشاگران از سینما و فیلم‌ها را به نظاره می‌نشینم، گویی روح تازه‌ای در کالبدم دمیده می‌شود و انرژی‌ام برای حضور در کارهای بهتر به دبیل وجود ارزشمند شما صدچندان می‌شود.

وی افزود: قطعا سینما بدون شما هیچ معنا و مفهومی ندارد و سینما فقط با احترام به ذائقه، شعور و سلیقه شما تداوم پیدا خواهد کرد. امیدوارم امید در دل‌هایتان همیشه جای داشته باشد و آرامش و عشق رفقای همیشگی لحظات شما و سینمای ایران باشد.

فرزاد فرزین که با تشویق ممتد و پرشور حاضران و دوستدارانش روی صحنه آمد، ضمن سپاسگزاری از حضور و حمایت مخاطبان فیلم آهنگ دونفره گفت: با ساخت و تولید آثاری مفرح و شاد، می‌توان موضوعات ارزشمند و مهمی را در روح جامعه تزریق کرد.

وی عنوان کرد: آهنگ دونفره فیلمی محترم و شریف است که شادی را به مخاطب هدیه می‌دهد؛ مخاطبی که به عقیده من جان سینماست و وقتی سینما جان دار باشد تاثیرگذاری و جریان‌سازی‌اش حتمی است.

۵۷۵۷