شهر خبر

مصدومیت دی‌بروینه در فینال به سود منچسترسیتی تمام شد

مصدومیت دی‌بروینه در فینال به سود منچسترسیتی تمام شد

فابیو کاپلو سرمربی سابق تیم‌های میلان، یوونتوس و رئال مادرید می گوید که مصدومیت کوین دی بروینه در جریان فینال منچسترسیتی - اینتر، به ضرر تیم ایتالیایی تمام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز شنبه منچسترسیتی با تک گل رودری موفق شد اینتر را در فینال چمپیونزلیگ شکست دهد و برای اولین بار، قهرمان این تورنمنت شود. اما در این بازی اتفاق تلخی برای سیتیزن‌ها و کوین دی بروینه افتاد. این ستاره بلژیکی که از ابتدا در ترکیب اصلی پپ گواردیولا قرار داشت، در دقیقه 30 از ناحیه پا مصدوم شد، اما توانست به بازی ادامه دهد. اگرچه او تنها 5 دقیقه توانست دوام بیاورد و جای خود را به فیل فودن انگلیسی داد. حالا گفته می شود کی دی بی دو ماه از میادین به دور خواهد بود.

کاپلو درباره این بازی گفت: "من گفتم که فاصله زیادی بین دو تیم نیست. اینتر فرصت‌های زیادی از دست داد و می دانم چه حسی دارد، چون خودم چند بار در فینال‌ها به این شکل شکست خورده‌ام."

"فوتبال ایتالیا پیشرفت کرده است، اما در 3 فینال اروپایی باختند. در تمامی بازی‌ها خیلی بد باختیم، چون حریفان برتری خاصی نسبت به ما نداشتند. ما شخصیت خودمان را در این بازی‌ها به رخ کشیدیم."

"خروج دی بروینه به سود سیتی شد، چون فودن بازی فوق العاده‌ای داشت."

257 251