شهر خبر

توافق ملی‌پوش ایرانی با اوساسونا

توافق ملی‌پوش ایرانی با اوساسونا

مهر نوشت: محمدحسین درخشانی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران با باشگاه اوساسونا مگنا اسپانیا به توافق رسید.

محمدحسین درخشانی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که سابقه بازی در تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون را هم دارد، با باشگاه اوساسونا مگنا (شوتا) اسپانیا به توافق رسید و فصل آینده در لیگ دسته اول اسپانیا حضور خواهد داشت.

درخشانی با تایید این خبر گفت: با باشگاه اوساسونا به توافق رسیدم و کارهایش در حال انجام است.

وی در پاسخ به این سئوال که چه زمانی برای حضور در تمرینات اوساسونا راهی اسپانیا می‌شود؟ تاکید کرد: فعلاً نمی‌توانم تاریخ خاصی بگویم. کارهای اداری و دریافت ویزا در حال انجام است. فکر می‌کنم برای مردادماه عازم اسپانیا بشوم.

این ملی پوش فوتسال ایران در پایان با بیان اینکه شناخت کافی و کامل از تیم اوساسونا دارد، گفت: قراردادم با این تیم دو ساله است اما تمدید آن برای سال دوم توافقی است.

اوساسونا در فصل گذشته لیگ ۱۶ تیمی اسپانیا، در رده چهاردهم قرار گرفت و فاصله کمی تا سقوط داشت اما در نهایت موفق شد در این رقابتها باقی بماند.

درخشانی فصل آینده پنجمین لژیونر فوتسال ایران در کشور اسپانیا خواهد بود. حسین طیبی و مسلم اولادقباد در تیم پالما به کارشان ادامه می‌دهند و سعید احمدعباسی هم دومین فصل خود را با تیم واین آلبالی والدپناس سپری خواهد کرد. علاوه بر این، سالار آقاپور هم فصل بعد به تیم پالما می‌رود.

258 258