شهر خبر

شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زرندیه + تصویر

سرگرد شهید "رسول مهدوی پور" که در حین مأموریت بر اثر برخورد عمدی خودرو ی قاچاقچیان کالا به شدت مجروح شده بود، به شهادت رسید.

سرگرد شهید "رسول مهدوی پور" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه در حین اجرای مأموریت در تاریخ نهم خرداد ماه جاری در زرندیه بر اثر برخورد عمدی خودروی  شوتی به شدت مجروح شده و جهت مداوا به بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا تهران منتقل می‌شود.

سرگرد "مهدوی پور" که از ناحیه سر به شدت مجروح شده و در کما به سر می برد، شب گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شد. وی متأهل و داری یک فرزند دختر بوده است.

مجموعه فرماندهی انتظامی استان مرکزی شهادت این عزیز را به خانواده و همرزمان وی تبریک و تسلیت عرض کرده و برای این شهید طلب آمرزش و مغفرت الهی دارد.

لازم به ذکر است، جزئیات مراسم تشییع متعاقباً اعلام خواهد شد.

سرگرد "رسول مهدوی پور" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه چندی پیش در جریان عملیات تعقیب و مراقبت متهمین خودروهای شوتی در اتوبان ساوه_ تهران در برخورد عمدی یکی از خودروهای شوتی به شدت مجروح و جهت رسیدگی و مداوا به بیمارستان ولی عصر (عج) منتقل که بعد از چند روز بستری و حالت کما در بیمارستان، شب گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.