شهر خبر

طارمی: برای قهرمانی در آسیا باید همه تیم‌ها را ببریم

طارمی: برای قهرمانی در آسیا باید همه تیم‌ها را ببریم

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: در جام ملت ها راحتی وجود ندارد و برای قهرمانی باید همه تیم‌ها را ببرید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی طارمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در مورد حضور در تورنمنت کافا، اظهار داشت: با شرایطی که وجود دارد فکر نمی‌کنم کمک خاصی به ما کند ولی باید شرکت کنیم ببینیم چه می‌شود.

مهاجم تیم ملی در مورد اینکه از کشور عربستان پیشنهاد دارد، گفت: در مورد تیم ملی صحبت کنید.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نورنمنت کافا کمک نمی‌کند، اظهار داشت: بحث امکانات فدراسیون نیست. کاری است که باید انجام شود. تورنمنتی گذاشته اند و ما هم باید شرکت کنیم. وقتی موظفیم نمی‌توانیم نرویم. من از نظر فنی گفتم کمک نمی‌کند. از نظر فدراسیون یا کمبود امکانات نگفتم.

طارمی در مورد اینکه برخی معتقدند مسیر ایران در جام ملت‌های آسیا راحت است، گفت: راحتی وجود ندارد. برای قهرمانی باید همه تیم‌ها را ببرید. اگر کل تیم‌ها در گروه ما و مسیر ما باشند باید ببریم. فرقی نمی‌کند با یک تیم قوی بازی می‌کنیم یا سه تیم قوی یا اصلا با تیمی بازی نکنیم. مهم نیست. مهم این است که اخر کار چه تیمی قهرمان می‌شود.

مهاجم تیم ملی در مورد سرمربی جدید، عنوان کرد: خیلی وقت است آمده، ۲ اردو برگزار شده است. امیر قلعه‌نویی مربی بزرگی است. قبلا هم گفتیم. شرایط تا اردوی قبلی خوب بود. من تازه وارد شده‌ام و باید ببینیم چگونه پیش می‌رود، فعلا همه چیز خوب است.

طارمی در خصوص اینکه برخی کارشناسان معتقدند اگر در کافا بازیکنان جوان‌تر حضور داشتند بهتر بود، گفت: هیچ فرقی بین من و سردار آزمون یا بازیکن دیگری وجود ندارد. تیم ملی است و همه باید باشند. با تمریناتی که می‌کنیم با هدفگذاری که مربیان دارند آشنا می‌شویم. نیاز به اردو داریم که کنار هم باشیم. شاید این اردو از نظر فنی کمکی نکند اما از نظر کنار هم بودن می‌تواند مهم باشد. می‌توانیم با ذهنیت مربیان آشنا شویم و آنها هم با ما بیشتر آشنا می‌شوند. این کمک بزرگی است اما از نظر فنی همانطور که می‌دانید کمکی نمی‌کند.

۲۵۸۲۵۸