شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#برج آزادی#کنسرت#مجموعه

حضور نوازندگان مطرح در یک کنسرت خاص

حضور نوازندگان مطرح در یک کنسرت خاص

تازه‌ترین کنسرت پویا حاجیلی نوازنده ویولن شامگاه روز پنجشنبه بیست و پنجم خرداد ماه با همراهی تعدادی از نوازندگان مطرح کشورمان در مجموعه برج آزادی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تازه ترین کنسرت پویا حاجیلی از هنرمندان فعال عرصه ویولن نوازی شامگاه روز پنجشنبه بیست و پنجم خرداد ماه با همراهی تعدادی از نوازندگان مطرح کشورمان در مجموعه برج آزادی تهران برگزار خواهد شد. این در حالی است که همزمان با برپایی کنسرت ، ازتازه ترین آلبوم این نوازنده با عنوان «جاودانه» نیز رونمایی می شود.

آلبوم «جاودانه» پویا حاجیلی، هشت سال پس از انتشار آلبوم موفق «انعکاس رویا» در حالی همزمان با برگزاری این کنسرت رونمایی می‌شود، که به گفته برگزارکنندگان این کنسرت، سبک اجرای قطعات در این اجرا نیز برای نخستین بار در ایران با شیوه‌ای متفاوت تقدیم دوستداران موسیقی خواهد شد.

بابک ریاحی پور نوازنده گیتاربیس، مسعود همایونی نوازنده گیتار الکتریک، ناصر رحیمی نوازنده فلوت، حسن فراهانی نوازنده ترومپت، علیرضا مهدی زاده نوازنده ساکسوفون، شروین شهبازی نوازنده گیتار، اشکان ژعاله نوازنده کیبورد، امین نجف زاده نوازنده پرکاشن، بهنام شهرکی نوازنده درامز، بهنام حکیم نوازنده عود و پویا حاجیلی نوازنده ویولن گروه نوازندگان این کنسرت را تشکیل می دهند.

کنسرت پویا حاجیلی ساعت ۲۰ روز پنجشنبه بیست و پنجم خرداد ماه در تالار اصلی مجموعه برج آزادی تهران برگزار می شود و علاقه مندان برای خرید بلیت این اجرای زنده بی کلام می توانند از هم اکنون به سامانه «ملوتیک» مراجعه نمایند.

۵۷۲۴۵