شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#محدوده#رئیس پلیس#تهران بزرگ#قاچاق

از مسواک تا ریش‌تراش قاچاقی و جواهرات بدلی در بازار تهران

از مسواک تا ریش‌تراش قاچاقی و جواهرات بدلی در بازار تهران

ایسنا نوشت: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه کامیون حامل لوازم برقی و جواهرات بدلی قاچاق در محدوده بازار تهران خبر داد.

سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران گشت انتظامی عملیات پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان مولوی تهران بودند که به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شده و دستور توقف خودرو را اعلام کردند. پس از توقف خودرو مأموران اقدام به بازرسی از داخل خودرو کردند که در جریان آن تعداد ۱۸دستگاه مسواک برقی، تعداد ۷۹۵دستگاه ریش تراش، ۸۰دستگاه اتوی مو، ۱۴دستگاه پاور کامپیوتر، ۴۴قطعه الکترونیکی، ۳۹۰دستگاه فن الکترونیکی و ۳۳ هزار قطعه بدلیجات قاچاق و فاقد مدارک گمرکی و بارنامه را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه راننده خودرو معذور از ارائه مدارک مثبت قانونی و مجوزهای قانونی بود ادامه داد: در این عملیات پلیسی، راننده خودرو دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. او تحت بازجویی قرار گرفته و در نهایت به جرم ارتکابی مبنی بر حمل کالای قاچاق اعتراف کرد. برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی روانه دادسرا شد. همچنین خودروی مذکور نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: کلیه اموال کشف شده برای سیر مراحل قانونی با دستور قضائی تحویل سازمان جمع آوری و امور تملیکی تهران شد.

۳۵۲۳۶