شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پیکان

چرا مذاکرات پیکان و حسینی طولانی شد/ احتمال از دست رفتن یک فرصت طلایی 

چرا مذاکرات پیکان و حسینی طولانی شد/ احتمال از دست رفتن یک فرصت طلایی 

باشگاه پیکان هنوز برای تمدیدقرارداد مجتبی حسینی به نتیجه قطعی نرسیده است. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیران باشگاه پیکان با وجود برگزاری دو جلسه مشترک با مجتبی حسینی، هنوز برای انتخاب قطعی او و تمدیدقرارداد این مربی به نتیجه کامل نرسیده‌اند. آخرین خبرها از داخل این دو جلسه حکایت از آن دارد که حسینی هنوز برنامه نهایی خود را در اختیار هیات مدیره قرار نداده و برای این منظور، فرصت درخواست کرده است.
با اینکه در فصل گذشته، حسینی موفق شد سهمیه پیکان در لیگ برتر را حفظ کند اما آماری که این تیم برجای گذاشت، چندان جالب و قابل قبول نبود. آنها در 30 بازی، تنها 12 گل زدند و در 19 بازی، حتی نتوانستند توپ را از خط دروازه حریفان عبور دهند. البته این تیم، بدشانسی‌های فراوانی از جمله اشتباهات داوری یا مصدومیت بازیکنان تاثیرگذاری مثل سامان فلاح و... را پشت سر گذاشت اما با این حال، نتوانست به اندازه‌ای که انتظار می‌رفت، امتیاز جمع کند.
این طور به نظر می‌رسد که مذاکرات بین باشگاه و حسینی طولانی شده و این اتفاق خوبی به حساب نمی‌آید به خصوص برای حسینی که تصور می‌کرد بدون هیچ دردسری، تمدیدقراردادش انجام خواهد شد اما مدیران باشگاه به دنبال مسائل دیگری هستند. آنها به هیچ عنوان نمی‌خواهند تیم با این نتایج، دوباره ریسک و استرس سقوط به لیگ یک را تجربه کند.
از سوی دیگر، گفته می‌شد حسینی از چند باشگاه و تیم امید پیشنهاد دارد ولی هیچ اتفاقی رخ نداد و غیر از پیکان، فعلا به صورت رسمی در خصوص مذاکرات او با سایر باشگاه‌ها خبری بیرون نیامد. غلامرضا عنایتی هم سرمربی امید شد و نیمکت ملی قفل است. حالا حسینی مانده و شانس ماندن در پیکان. باشگاهی که بهشت مربیان ایرانی به حساب می‌آید. پیکان یکی از مدرن‌ترین و اصیل‌ترین باشگاه‌های کشور است که دو زمین چمن، سه سالن بدنسازی با تمامی امکانات، استخر و سایر امکانات را دارد، همیشه برای تسویه حساب با بازیکنان خوش‌حساب بوده، بهترین تیم ممکن برای بازیکنان مستعد است و هر کدام از مربیان ایرانی آرزو دارند در این تیم کار کنند زیرا نه فشار هواداری را تحمل خواهد کرد و خبری هم از تهدید اخراج نیست.
شاید حسینی اگر در تیم دیگری می‌ماند و در 30 بازی، تنها به 12 گل می‌رسد، بدون هیچ بخششی، فورا از کار برکنار می‌شد اما او با همین نتایج هم توانست یک فصل کامل در پیکان بماند، بدون اینکه کسی به او بگوید: «زیر چشمت، ابرو است!»
حالا باید دید در این هفته، تکلیف چه خواهد شد. از دور و نزدیک شنیده می‌شود اگر به هر دلیلی مذاکرات با حسینی با بن‌بست مواجه شود، گزینه‌های دیگری در لیست حضور دارند که وارد عرصه مذاکره شوند تا شانس خود را برای نشستن روی نیمکت یکی از آرام‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین تیم‌های لیگ برتر امتحان کنند. باید دید هفته سرنوشت‌ساز حسینی چطور به سرانجام می‌رسد.

258 258