شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ملی‌پوش#تراکتور

توافق استقلال با دروازه‌بان ملی‌پوش

استقلال در فصلی که گذشت در گرفتن جام ناکام بود و در همه رقابت‌ها رقابت قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کرد. ساپینتو که نزد استقلالی‌ها محبوب بود، در نهایت برای ادامه همکاری با مدیران فعلی استقلال به توافق نرسید و از این تیم جدا شد. شواهد نشان می‌دهد سرمربی بعدی آبی‌ها خارجی خواهد بود و مذاکره با چند گزینه توسط حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال آغاز شده است.

تیم مدیریتی استقلال با وجود اینکه هنوز سرمربی تیمشان را انتخاب نکردند، باب مذاکره را با چند بازیکن داخلی آغاز کردند تا از  نقل و انتقالات و تقویت تیمشان عقب نمانند.یکی از پست‌هایی که استقلالی‌ها احساس می‌کردند در آن نیاز به تقویت دارند، پست دروازه بانی بود. سید حسین حسینی که کاپیتان اول استقلال به حساب می‌آید، در این فصل درخشش همیشگی را نداشت و هواداران استقلال هم بارها از او انتقاد کردند.

اوج انتقادات از حسینی مربوط به دربی اخیر در فینال جام حذفی بود. هواداران استقلال معتقد بودند حسینی روی گل‌های خورده تیمشان به خصوص گل دوم پرسپولیس مقصر بود. البته که طبق نظر کارشناسان حسینی تقصیری روی دو گل پرسپولیس نداشت و مدافعان استقلال مقصران اصلی گل‌های خورده این تیم بودند. با این حال خیلی از پیشکسوتان استقلال دلیل افت حسینی را نداشتن یک رقیب قدرتمند عنوان کردند.

از همین رو مدیران استقلال به دنبال گلری مطرح برای فصل آینده بودند و چند گزینه هم در لیست این تیم حضور داشت. گزینه اول استقلال برای حضور در این تیم برای فصل آینده محمدرضا اخباری کاپیتان تراکتور بود. اخباری که روند خوبی طی سال‌های اخیر داشته، در اکثر اردوها به تیم ملی دعوت می‌شد ولی فرصت بازی زیادی در تیم ملی پیدا نکرد. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد مذاکره استقلالی‌ها با اخباری روند خوبی داشته و توافقات خوبی هم بین طرفین حاصل شده است.

با این حال توافقات نهایی و اعلام رسمی از سوی باشگاه استقلال قرار است بعد از مشخص شدن تکلیف مدیریت این باشگاه و همچنین انتخاب سرمربی جدید استقلال، انجام شود. گفتنی است حسینی به دلیل عملکرد نه چندان خوب در هفته‌های اخیر جایی در لیست نهایی قلعه نویی برای تورنمنت کافا نداشته و بیرانوند، نیازمند و پورحمیدی ۳ گلر منتخب قلعه نویی برای حضور در بازی‌های پیش رو خواهند بود.