شهر خبر

رئیس قوه قضاییه:

صِرف قول و حرف زدن مسئولان امید ایجاد نمی‌شود؛ باید عمل کرد

رئیس قوه قضاییه گفت: ایجاد امید در جامعه، به صِرف قول و حرف زدن مسئولان ایجاد نمی‌شود بلکه باید برای امیدآفرینی، «عمل» نیز همراه «قول» مسئولان باشد.

صِرف قول و حرف زدن مسئولان امید ایجاد نمی‌شود؛ باید عمل کرد
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۸ ۱۳:۳۷:۴۶
اعتمادآنلاین |

غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه پیش از ظهر امروز در جلسه شورای تامین استان مازندران طی سخنانی اظهار کرد: گاهی اوقات برای حل ریشه‌ای برخی از امور، راهی به جز حضور میدانی مسؤولان و بررسی اوضاع و شرایط از نزدیک و متعاقبا انتقال مطالب به‌دست آمده به سایر مسؤولان امر، وجود ندارد.

به گزارش فارس، رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه امروز یکی از موضوعات امیدآفرین در کشور این است که همه اقشار مردم به ویژه جوانان احساس کنند مسؤولان و مدیران کارآمدی دارند، افزود: ایجاد امید در جامعه، به صِرف قول و حرف زدن مسؤولان ایجاد نمی‌شود بلکه باید برای امیدآفرینی، «عمل» نیز همراه «قول» مسؤولان باشد.

اژه‌ای در همین رابطه گفت: از جمله اموری که می‌تواند موجب امیدآفرینی در میان مردم و ارتقاء کارآمدی نظام شود، حرکت همراه با برنامه از سوی مسؤولان است.

وی در ادامه، بر ضرورت رعایت اصل شایسته‌سالاری در انتصاب‌ها و استفاده از نیروهای کارآمد در مسؤولیت‌های مختلف تاکید کرد و گفت: چنانچه ما در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف از نیروهای کارآمد استفاده کنیم، کارها با هزینه کمتر و بهره‌وری بیشتر انجام خواهد شد.