شهر خبر

هشدار سردار رادان به هنجارشکنان در سواحل کشور: رصدتان می‌کنیم!

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس تابستان امسال سواحل را به صورت حضوری و الکترونیکی رصد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سردار احمد رضا رادان در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی مازندران در ساری گفت: امنیت باید به حکم قانون با درایت و هوشمندی تامین شود و پلیس بصورت حضوری و الکترونیکی سواحل کشور را رصد و اقدامات لازم را برای مقابله با هنجارشکنان در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد داد.

او با بیان اینکه با هنجار شکنان اجتماعی برخورد قاطع انجام می گیرد، افزود : پلیس برای آرامش مردم در صحنه است و برای امنیت و آسایش مردم نیز با تمام کسانی که در برابر مردم قرار بگیرند مقابله می کند.

سردار رادان گفت: استانداران در استان‌های ساحلی در بحث سالم سازی دریا تلاش بیشتری خواهند کرد تا ناهنجاری در سواحل کاهش یابد اما نیروی انتظامی نیز با افرادی که در سواحل و خارج از طرح دریا اقدام به هنجارشکنی کنند مطابق قانون برخورد می‌کند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مازندران به دلیل گردشگر پذیر بودن در طول سال شرایط خاصی دارد و جمعیت شناور زیادی به این استان سفر می کنند به همین دلیل مازندران را باید به لحاظ امنیتی و انتظامی تقویت کنیم.

سردار رادان  از فرمانده جدید انتظامی مازندران نیز خواست برخورد قاطعانه با قانون شکنان را به عنوان یک مطالبه مردمی جزو اولویت‌ها قرار دهد.