شهر خبر

روایت یک روزنامه از واکنش‌های خارجی به رونمایی موشک هایپرسونیک/ زبان مقامات امنیتی دشمن بند آمده اما به زودی به صدا در خواهند آمد!

روزنامه جوان با اشاره به رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح نوشت: دشمن هنوز در شوک آن قرار دارد و به‌جز برخی رسانه‌ها زبان مقامات امنیتی آنان را بند آورده است. اما به زودی به صدا درخواهند آمد، قبل از آنکه مافوق صوت ایرانی دیوار صوتی آنان را بشکند!

روایت یک روزنامه از واکنش‌های خارجی به رونمایی موشک هایپرسونیک/ زبان مقامات امنیتی دشمن بند آمده اما به زودی به صدا در خواهند آمد!
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۷ ۱۹:۴۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه جوان، «دشمن» را در شوک رونمایی از موشک هایپرسونیک دانسته و نوشته زبان مقامات امنیتی آنان بند آمده است.

به گزارش جوان، موشک هایپرسونیک ایرانی این‌بار نه عشوه‌های جان کری مانعش شد و نه نیش‌و‌کنایه‌های طرف‌های ایرانی‌شان (که داریم مذاکره می‌کنیم، این چه وقت موشک‌نمایی است!) بلکه با اقتدار و بی‌توجه به زمان و زمانه دشمن و یکسره متکی به خواست و تمنای داخلی، رخ نمود. برد موشک برای دفاع از سرزمین‌های اسلامی به‌کار می‌آید. توان موشک خارج از حد است. سرعتش نیز روی اسمش حک شده است. دقتش در داخل و خارج جو، به همراه سرعتش امکان ردیابی ضدموشک‌ها را سلب کرده و هدف‌زنی‌اش را به اوج رسانده است. دشمن هنوز در شوک آن قرار دارد و به‌جز برخی رسانه‌ها زبان مقامات امنیتی آنان را بند آورده است. اما به زودی به صدا درخواهند آمد، قبل از آنکه مافوق صوت ایرانی دیوار صوتی آنان را بشکند!