شهر خبر

جبلی عقب‌نشینی کرد: درِ رسانه ملی به روی همه باز است

رئیس سازمان صداوسیما به ارائه توضیحات جدیدی درباره اظهارات جنجالی‌اش مبنی بر عدم همکاری صداوسیما با برخی چهره‌ها از جمله عادل فردوسی‌پور، پرداخت.

جبلی از مواضع خود عقب نشست؛ درِ رسانه ملی به روی همه باز است

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، اظهارات اخیر رییس سازمان صداوسیما درباره قطع همکاری رسانه ملی با برخی هنرمندان و مجریان از جمله عادل فردوسی‌پور در دانشگاه امام صادق (ع) که موجی از واکنش‌ها را در فضای مجازی به همراه داشته، پیمان جبلی را به عقب‌نشینی و ارائه توضیحات بیشتر در این موضوع واداشت.

رئیس صداوسیما در بخشی از گفت‌گوی خود با ایسنا گفت: مردم و هنرمندان دو عنصر مکمل رسانه هستند. هنرمندان هم افراد بسیار وفادار و امانتداری هستند که به ذائقه، نیاز‌ها و ارزش‌های مردم توجه دارند. همیشه گفته‌ام، درِ رسانه ملی به روی آن‌ها باز است. درِ صداوسیما به روی هنرمندان، عوامل تولید، تمام کارگردانان توانمند مجموعه‌های نمایشی و ... باز است. نکته‌ای که قید کردم این بود که اگر کسی خودش نخواهد از این ظرفیت‌ها و ارزش‌های مردم استفاده کند، تصمیم با خودش بوده است.  

جبلی همچنین درباره واکنش‌ها به اظهارات اخیرش نیز گفت: به هر حال نوع کار در رسانه ملی اینگونه است که با عموم مردم و افکار عمومی سر و کار دارد. واکنش‌هایی هم که اتفاق می‌افتد، برای ما کاملا طبیعی است و خیلی ذهنمان را به این واکنش‌ها مشغول نمی‌کنیم.