شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#دربی#لیگ برتر

من هم با نظرسنجی‌های ساپینتو باید برود، موافقم/ استقلال شاید بدون سرمربی هم ظرف یک ماه ۲بار در دربی نمی‌باخت/ حسینی با چنین دستمزدی باید تحمل انتقاد را داشته باشد

منصور رشیدی دروازه بان اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات حاشیه ای پایان فینال جام حذفی اظهار داشت: من از هفته سوم و چهارم که حرکات عجیب و غریب ساپینتو را دیدم پیش بینی کردم این مربی نیاز به کنترل بیشتر دارد. میدانستم او چندین هفته محروم خواهد شد اما واقعاً در بازی فینال از تماشای رفتارش خجالت زده شدم.

وی افزود: به نظر من مقصر اصلی اطرافیان ساپینتو هستند. از مدیریت باشگاه گرفته تا دستیارانش در تیم باید او را بیشتر توجیه می کردند. باید او را کنترل می‌کردند. هیچ مربی حتی در اروپا هم چنین رفتاری را از خودش بروز نمی دهد. شاید احساس کرده بود چون اینجا آسیاست، راحت تر است و می تواند هر کاری دلش خواست بکند.

مربی اسبق استقلال در این باره که آیا متوجه علت اخراج ساپینتو در فینال جام حذفی شده توضیح داد: من متوجه نشدم اما هر چه بود آن هایی که دور و بر زمین بودند اطلاعاتی به داور دادند که منجر به اخراج ساپینتو شد. اما اتفاقات بعد از اخراج خیلی خجالت آور بود. اگر روزبه چشمی در آن لحظات دست کمک داور را نمی گرفت شاید ساپینتو بیشتر هم کتک می خورد. یک سری اتفاقات نباید می افتاد. من رفتار ساپینتو را تایید نمی کنم اما او هم به نوعی ترسیده بود.

رشیدی خاطرنشان کرد: در مسابقات آمریکای جنوبی دیده بودیم که داوران دوان‌دوان از دست بازیکنان تیم مقابل فرار می کنند اما اتفاقاتی که در فینال جام حذفی افتاد برعکس بود و ظاهراً داور می خواست به سرمربی تیم استقلال حمله کند. این اتفاقات در نوع خود جای تامل و تاسف کرد.

من هم با نظرسنجی‌های ساپینتو باید برود، موافقم/ استقلال شاید بدون سرمربی هم ظرف یک ماه ۲بار در دربی نمی‌باخت/ حسینی با چنین دستمزدی باید تحمل انتقاد را داشته باشد

بازیکن قدیمی تیم استقلال در این باره که با توجه به عملکرد کلی استقلال و سرمربی آن آیا موافق ادامه همکاری با ساپینتو است یا نه تاکید کرد: این مربی با رفتار و کارهایش چیزی جز ضرر برای استقلال ندارد. در این چند روز در نظرسنجی‌ها دیدم که اکثر هواداران استقلال مخالف ادامه همکاری باشگاه با ساپینتو هستند من هم با آنها موافقم. خیلی ناراحت کننده است که استقلال ظرف تقریباً یک ماه ۲ بار به پرسپولیس ببازد. اگر استقلال سرمربی نداشت هم همین نتیجه را می گرفت و شاید هم حداقل یک بار مساوی می‌کرد!

وی ادامه داد: شما اگر یک بازیکن درجه یک، گلزن و خوب داشته باشید اما این بازیکن هر دو بازی در میان با همه دعوا کند و محروم شود قطعا او را نمی خواهید. هر چقدر هم به لحاظ فنی بازیکن خوبی در اختیار داشته باشید اما وقتی دائم در حال محروم شدن باشد و باعث شرمساری باشگاه شود قطعا هیچ کس او را نمی خواهد. استقلال در شروع نیم فصل دوم ۷ یا ۸ بازی خوب بود اما باز هم دیدیم که تغییرات ترکیب و عملکرد بد تیم در بازی‌های حساس موجب شد که استقلال در لیگ برتر و جام حذفی مقامی بدست نیاورد.

منصور رشیدی مربی اسبق دروازه بانان تیم استقلال و گلر سابق تیم ملی در ارتباطات و عملکرد حسینی گفت: متاسفانه هر چقدر حسینی در چند هفته مثل دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم عالی بود، توپ های تک به تک را گرفت و چند بازی را خودش برای استقلال درآورد اما در هفته های حساس پایانی به شدت افت کرد. درست در زمانی که عمق دفاع استقلال خراب بود حسینی یک تنه مشکلات خط دفاعی را پوشش داد.

من هم با نظرسنجی‌های ساپینتو باید برود، موافقم/ استقلال شاید بدون سرمربی هم ظرف یک ماه ۲بار در دربی نمی‌باخت/ حسینی با چنین دستمزدی باید تحمل انتقاد را داشته باشد

دروازه‌بان قدیمی استقلال اضافه کرد: پس از فینال جام حذفی شاهد انتقادات شدید هواداران نسبت به عملکرد حسینی بودیم که البته با توجه به دستمزد این دروازه بان که شنیده ام حدود ۲۵ میلیارد تومان است باید تحمل چنین انتقاداتی را هم داشته باشد. به هر حال کاملا واضح بود که فاصله حسینی با دروازه بان دوم استقلال بسیار زیاد است پس از او توقع داشتیم در مسابقات حساس عملکرد بهتری داشته باشد.

رشیدی در پایان افزود: به طور کلی امیدوارم اتفاقات روزهای آینده در ارتباط با بحث مدیریت باشگاه استقلال به جایی ختم شود که در نهایت هوادار استقلال برای فصل آینده با خیال راحت پای گیرنده بنشیند و مسابقات تیمش را ببیند. این تیم با این حمایت میلیونی مستحق کسب جام و مقام در فوتبال ایران است.